vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Palit 9800GT Grafiikkakortti Kysymykset

Reply

Thread Tools
Old 13 kesäkuu 2009, 01:12
Uusi Jäsen

Default Palit 9800GT Grafiikkakortti Kysymykset

Hei Kundit,

Olen juuri ostanut Palit 9800GT, upouusia, ja i näytä olevan ottaa 3D graafinen kysymyksiä. Oma tietokone on käynnissä upouusi 2GB x2 Silicon Power DDR2 Ram joissa i insterted yhdessä minun näytönohjain. Vain 3gb on tunnustettu (32bit xp). Minulla on 500W prosessori ja satunnaista emolevyn alkaen Acer. Minulla on x16 PCIe 1.0 bussilla, ja Intelin kahden ytimen 2.1-prosessori. Ennen 9800GT, i oli ATI Radeon Saphire X1600 Pro, tuulettimen kuollut minua siitä, mitä mielestäni oli ylikuumenemisesta, mutta minulla oli jatkuva kysymysten kanssa riippumatta siitä varhaista käyttöä.

Ensimmäinen päivä käyttää näytönohjaimen, kaikki toimi täydellisesti, i pelataan COD 4 ja Lähde pelejä enintään grafiikkaa ilman kysymyksiä. Käännyin minun PC pois päältä, ja yön yli grafiikkakorttiin alkoi Messing minua ympäriinsä. En voi soittaa COD World at War lainkaan, koska se kaatuu muutamassa minuutissa soittaa, ja kun pelaa muita pelejä, minun ruutu joskus mennä mustaksi toisen ja taas takaisin, kun se jäi musta kunnes i kääntyi minun sermillä sitten takaisin päällä. On huomattava jumpyness esiintyy muutaman sekunnin välein. Minun ensimmäinen päivä käyttää näytönohjaimen, voisin nähdä Winamp visualisointeja koko näytön kokoisena lasinkirkas, tänään i johti visualisointeja pieniin näytön ja on definitley joitakin asioita, koska se on hyvin hermona ja joskus lopettaa. Olen ollut vihjasi, että se voi olla kuljettajan kysymys, mutta oikeastaan en ole varma. Olen poistanut kaikki ATI graphic ajurit, mutta ei läpi rekisterin Olen huolissani Messing noin kanssa. Minulla on uusin Nvidia ajuri.

Ehkä joku on ollut tämä ongelma ennen tai laitevian harrastaja voi tunnistaa ongelman. Luin näyttösovittimen luettelo että 9800gt edellyttää 600W vähintään teho, mutta i dont usko, että tämä on ongelman syyn, ja vahvasti sitä mieltä, että on ohjelmisto kysymys. Jos joku on ajatus siitä, kuinka korjata tämän tai voisi auttaa minua, ja määrittämällä kysymyksen, haluan suuresti sitä, jos se on laitteisto-ongelmaa, haluaisin korjata sen heti, ennen kuin olen juuttunut kanssa uuden laitteiston .

Kiitos,
Ori.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Palit Radeon 4850 Graphics Card Problem Pablo15 CPUs, Emolevyt & RAM 1 29. toukokuuta 2009 03:42
HD4830 tai 9800GT Graphics Card Katana Graphics Cards & Näytöt 10 17th Mar 2009 15:32
Näytönohjain, joiden teho kysymyksiä? marsay001 Graphics Cards & Näytöt 11 15 Jan 2008 19:17
TV / Graphics Card Upgrade Issues mildren4ever Graphics Cards & Näytöt 3 13th Jan 2008 11:17
Näytönohjaimen ajuri kysymyksiä ... mark99 Graphics Cards & Näytöt 19 22. Aug 2007 11:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.