Palit 9800GT grafische kaart problemen Hey Guys,
Ik kocht een Palit 9800GT, gloednieuw, en ik lijken te zijn met 3D grafische vraagstukken. Mijn computer draait gloednieuwe 2GB x2 Silicon Power DDR2 Ram insterted die ik samen met mijn grafische kaart. Alleen 3Gb wordt herkend (32bit xp). Ik heb een 500W-processor en een willekeurig moederbord van Acer. Ik heb een x16 PCIE 1.0 bus, en een intel dual core 2,1 processor. Voordat mijn 9800GT, ik had een Saphire ATI Radeon X1600 Pro, de ventilator overleden op mij uit wat ik denk is oververhitting, maar ik had constant problemen met het, ongeacht het begin van de jaren gebruik.
De eerste dag van het gebruik van de grafische kaart, alles werkte perfect, ik speelde COD 4 en Bron games op maximale graphics zonder problemen. Ik heb mijn pc uit, en overnachting van de grafische kaart begon Messing me rond. I cant spelen COD World at War op alle crasht als het binnen enkele minuten van het spelen, en bij het afspelen van alle andere games, mijn scherm soms zwart voor een tweede en sla weer op, nadat hij bleef zwart totdat ik mijn scherm uit en dan weer aan. Er is een merkbaar jumpyness zich om de paar seconden. Op mijn eerste dag van het gebruik van de grafische kaart, ik kon bekijken Winamp Visualisaties op het volledige scherm kristalheldere, Vandaag heb ik liep de visualisaties op kleine scherm en er is definitley sommige kwesties als het is erg zenuwachtig en soms reageren. Ik heb aangegeven dat het kan een bestuurder, maar eigenlijk ben niet zeker. Ik verwijderde al mijn ATI grafische drivers, maar niet via het register zoals ik ben ongerust over Messing rond is. Ik heb de nieuwste Nvidia driver.
Misschien heeft iemand dit probleem voor of een hardware-buff kunnen identificeren van het probleem. Ik lees in de videokaart lijst dat de 9800gt vereist 600W minimaal vermogen, maar ik denk niet dat dit de oorzaak van het probleem, en sterk van mening dat het een software-probleem. Als iemand een idee van hoe dit oplossen of kan me helpen, en ervan uitgaande dat het probleem uit, ik zou het op prijs stellen, als het een hardware probleem, ik wil repareren meteen voordat ik ben vast met de nieuwe hardware .
Bedankt,
Ori. |