mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Palit 9800GT Grafikkort Problemstilling

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 01:12
New Member Group

Default Palit 9800GT Grafikkort Problemstilling

Hei folkens,

Jeg har nettopp kjøpt en Palit 9800GT, splitter nye, og jeg synes å være at 3D Grafisk problemer. Min datamaskin kjører helt nye 2GB x2 Silicon Power DDR2 Ram som jeg insterted sammen med mitt grafikkort. Bare 3GB gjenkjennes (32bit XP). Jeg har en 500W prosessor og et tilfeldig hovedkort fra Acer. Jeg har en x16 PCIe 1.0 buss, og en Intel dual core 2.1 prosessor. Før mitt 9800GT, hadde jeg et ATI Radeon Saphire X1600 Pro, den fan døde på meg det jeg tror var overoppheting, men jeg hadde stadig problemer med den, uavhengig av tidlig bruk.

Den første dagen med å bruke grafikkortet, var alt fungerer perfekt, jeg spilte COD 4 og Kilde spill på høyeste grafikk uten problemer. Jeg viste min PC av og overnatter grafikkortet gang får meg rundt. I cant spille Cod World at War til alle som den krasjer i løpet av få minutter til å spille, og når du spiller andre spill, min skjermen iblant går svart et øyeblikk, og slå tilbake på, når den ble værende svart før jeg vendt min skjerm off så tilbake på. Det er en merkbar jumpyness forekommer noen få sekunder. På min første dag ved hjelp av grafikk-kortet, kunne jeg vise Winamp visualiseringer på full skjerm krystallklare i dag, jeg kjørte visualiseringer på liten skjerm, og det er definitley noen problemstillinger som det er svært urolig og noen ganger reagere. Jeg har vært antydet at det kan være en driver problemet, men egentlig er ikke sikker. Jeg avinstallerte all min ATI grafikk-drivere, men ikke via registret som jeg er urolig om får rundt med den. Jeg har den nyeste Nvidia-driver.

Kanskje noen har hatt dette problemet før eller maskinvare Buff kan identifisere problemet. Jeg leste i skjermkortet liste at 9800gt krever 600W minimum makt, men jeg dont tror dette er årsaken til problemet, og har stor tro på det er en programvare problemet. Hvis noen har en idé om hvordan du løser dette eller kan hjelpe meg og finne problemet ut, ville jeg stor pris på det, hvis det er en hardware problem, jeg ønsker å fikse det med en gang før jeg stakk med ny maskinvare .

Takk,
Ori.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Palit Radeon 4850 Grafikkort Problem Pablo15 CPUer, Hovedkort & RAM 1 29 mai 2009 03:42
HD4830 eller 9800GT Grafikkort Katana Kabinetter & Skjermer 10 17 mars 2009 15:32
Grafikkort med kraft problemer? marsay001 Kabinetter & Skjermer 11 15 januar 2008 19:17
TV / Grafikkort Upgrade Problemstilling mildren4ever Kabinetter & Skjermer 3 13 januar 2008 11:17
Grafikkortkonfigurasjon driver problemer ... mark99 Kabinetter & Skjermer 19 22 august 2007 11:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.