![]() |
|
| |||
| |||
| atm at køre pc spil eller videoer til TV ive fik en HDMI / DVI-kabel og rca/3.5m stikket men ive set nogle grafikkort med et HDMI-udgang, så hvis jeg får en af dem vil jeg bare beable at bruge HDMI-kabel til både audio / video, hvis det er tilfældet, hvordan kan jeg gøre det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vil du ikke få Audio grundig et skærmkort med en HDMI udgang, ligesom det. Men jeg tror nogle kort atleast have en lyd i eller noget på dem eller noget, der giver dig mulighed for at sætte lyd via HDMI.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ingen erfaring med disse sådant kort, men da HDMI er en digital audio / video interface Jeg ville have troet det, men derefter GFX kort blot beskæftige sig med video.
| |||
| |||
| Jeg tror, du forventes at have et sæt af god kvalitet talere på din pc, hvis du bruger HDMI ud, da dette ville betyde at du ikke behøver lyd for at gå til tv'ets relativt dårlige højttalere. |
|
| |||
| |||
| hvis gfx kortet netop gør video Hvad er det punkt, for, at den har en HDMI-port?!?! |
|
| |||
| |||
| Laver nogle forskning det ser ud som den GFX kort kun vil foretage video over HDMI. |
|
| |||
| |||
| Pointen i at have HDMI er fordi det er bedre end VGA-output, bedre end DVI og nogle skærme er nu på markedet, som accepterer HDMI som mange BIG HD TV's. |
|
| |||
| |||
| Jeg ved store TV's acceptere HDMI men theres intet tidspunkt en pc monitor af gfx kort har HDMI-port |
|
| |||
| |||
| De fleste HD-TV vil have HDMI-indgange, men næppe nogen af dem vil have DVI input, men de er grundlæggende de samme ting, bare med forskellige formede stik i slutningen dermed, hvorfor du kan få kabler, der har DVI i den ene ende og HDMI på den anden, uden noget særligt. |
|
| |||
| |||
| Det er så kan du sætte din computer til et stort tv til at se film osv. |