![]() |
|
| |||
| |||
| atm draaien PC games of video's op tv ive got een HDMI / DVI-kabel en rca/3.5m aansluiting maar ive gezien sommige videokaarten met een HDMI-uitgang, dus als ik een van die zal ik net beable gebruik te maken van de HDMI-kabel voor zowel audio / video, zo ja, hoe kan ik dit doen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| zul je niet krijgen Audio grondige een videokaart met een HDMI-uitgang, net zoals dat. Maar ik denk dat sommige kaarten hebben ten minste een audio-in of iets over hen of iets dat u toelaat om audio via de HDMI.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb geen ervaring met deze kaarten, maar als HDMI is een digitale audio / video interface ik dacht zo maar dan gfx kaarten deal met video.
| |||
| |||
| Ik denk dat je wordt verwacht dat ze een set van goede kwaliteit luidsprekers op de pc als u HDMI-out, als dat zou betekenen dat je niet hoeft te gaan van de audio van de TV's relatief slechte luidsprekers. |
|
| |||
| |||
| indien de gfx kaart gewoon doet video whats de plaats van het met een HDMI-poort?!?! |
|
| |||
| |||
| Doen wat onderzoek lijkt het net of de gfx kaarten zal alleen video over HDMI. |
|
| |||
| |||
| Het punt in met HDMI is want het is beter dan VGA-uitgang, beter dan DVI en sommige monitoren zijn nu op de markt die accepteren HDMI zoals veel BIG HD TV's. |
|
| |||
| |||
| Ik weet het grote tv's accepteren HDMI maar theres geen enkel punt een PC monitor van gfx kaart met HDMI-poort |
|
| |||
| |||
| De meeste HD-TV's hebben HDMI-ingangen, maar nauwelijks een van hen zal hebben DVI-ingangen, maar ze zijn in principe hetzelfde, alleen met verschillende vormige aansluitingen op het einde, dus waarom kan je de kabels die aan een uiteinde DVI en HDMI aan de andere, zonder iets speciaals. |
|
| |||
| |||
| Het is dus je kunt aansluiten op uw computer in een grote tv-kijken films etc |