![]() |
|
| |||
| |||
| minibank for å kjøre pc-spill eller videoer til TV Ive fikk en HDMI / DVI kabel og rca/3.5m jack men Ive sett noen skjermkort med HDMI utgang slik at hvis jeg får en av dem vil jeg bare beable å bruke HDMI-kabel for både audio / video, hvis så hvordan kan jeg det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vil du ikke få lyd grundig et skjermkort med HDMI utgang, akkurat sånn. Men jeg tror noen kort atleast har en lyd eller noe på dem eller noe som gjør at du kan legge lyd gjennom HDMI.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ingen erfaring med slike kort, men som HDMI er en digital audio / video-grensesnittet ville jeg ha tenkt slik, men så GFX kort bare håndtere video.
| |||
| |||
| Jeg tror du er forventet å ha et sett av god kvalitet høyttalerne på PC-en hvis du bruker HDMI ut, ettersom det ville bety at du ikke trenger lyd å gå på TV er relativt dårlige høyttalere. |
|
| |||
| |||
| hvis gfx kortet bare gjør video hva poenget med det å ha en HDMI-port?? |
|
| |||
| |||
| Gjøre noen undersøkelser, det ser ut som GFX kort bare vil bære video via HDMI. |
|
| |||
| |||
| Poenget i å ha HDMI er fordi det er bedre enn VGA-utgang, bedre enn DVI og noen skjermer er nå på markedet som godtar HDMI som gjør mange BIG HD TV. |
|
| |||
| |||
| Jeg kjenner stor tv's godta HDMI men Theres no point en PC-skjerm på gfx kortet har HDMI-utgang |
|
| |||
| |||
| De fleste HD-TV vil ha HDMI-innganger, men knapt noen av dem vil ha DVI-innganger, men de er stort sett det samme, bare med forskjellig formet kontaktene på slutten dermed hvorfor du får kabler som har DVI i den ene enden og HDMI på den andre, uten noe spesielt. |
|
| |||
| |||
| Det er slik at du kan koble datamaskinen til en stor TV til å se filmer osv. |