![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wot ville jeg bruge et tv i stedet for en skærm? sige 40''skærm på tv er det blot en simpel tale om et specielt kabel? også ville jeg have en ny grafik-kort som skærmstørrelse er langt mere end 800/900 Grunden til at jeg spørger er pc har nu fået sit eget værelse, men jeg vil gerne se film på den, og jeg kunne, da det WOS i stuen, men nu jeg kan ikke så WOS tænker på at gøre dette? billigst mulige måde husk jeg er 21 og min lejer ikke billige
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis det tv du gunna bruge er en lcd det vil have en pc input-stik eller DVI-stik, får det korrekte kabel, sæt stikket i og nejer din onkel
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| afhænger af dit nuværende grafikkort, som hvis du har brug for en ny, er atm jeg køre mit 20 tommer Phillips LCD-off af Intel Graphics chipset på 1280x768
| |||
| |||
| desværre ikke sin fladskærm sin slange jeg ville elske en fladskærm thouh .. også mit grafikkort er en G-kraft 256mb beklager, men jeg kan ikke huske modellen på min .. det som en DVI out jeg tror det er krævet jeg nødt til at bruge et stik til at forbinde en monitor ti it.also kan du tilslutte 2 skærme 2, hvis det gør eney forskel. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Desktop med nr. Screen? | rbscooby | General Hardware Chat | 4 | 6. maj 2008 13:39 |
| Screen problemer | rbscooby | Grafikkort & Monitors | 2 | 25th Apr 2008 14:47 |
| Blå skærm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| 2 stk, en skærm | captaincaveman | Grafikkort & Monitors | 3 | 26 november 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |