![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wot zou ik nodig om een tv te gebruiken in plaats van een monitor? zeggen 40''scherm op de tv is het gewoon een simpel geval van een speciale kabel? Ook zou ik behoefte aan een nieuwe grafische kaart zoals grootte van het scherm is veel meer dan 800/900 reden waarom ik het vraag is PC heeft nu een eigen kamer, maar ik wil graag films kijken op en ik kon bij de WOS in de voorkamer, maar nu i cant zo wos denken om dit te doen? goedkoopste manier mogelijk gelieve Ik ben 21 en mijn huur niet goedkoop
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| als de tv u gunna gebruik is een lcd het een pc-ingang connector of DVI-connector zal hebben, krijgen de juiste kabel, plug hem in en je oom bobs
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hangt af van uw huidige grafische kaart zoals als je een nieuwe nodig hebben, ben ik atm draait mijn Phillips 20 inch lcd-off van de intel grafische chipset op 1280x768
| |||
| |||
| helaas zijn niet flat-panel zijn buis Ik zou graag een flat-panel thouh .. ook mijn grafische kaart is een G-kracht 256mb sorry but i cant het model herinneren aan de min. .. het als een dvi out i think its called-i om een connector te gebruiken om een monitor ti it.also u verbinding kunt maken 2 monitoren 2 aansluiten als dit eney verschil maakt. |