![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
wot ville jeg trenger å bruke en TV i stedet for en monitor? sier 40''skjerm på tv er det bare et enkelt tilfelle av en spesiell kabel? også ville jeg trenger et nytt grafikkort som skjermstørrelsen er veien mer enn 800/900 grunnen til at jeg spør er PC-en har nå fått sitt eget rom, men jeg liker å se filmer på den og jeg kunne når det wos i stua, men nå i cant så wos tenker på dette? billigst mulig måte ber jeg er 21 og min husleier ikke billig
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis TVen du gunna bruke en lcd det vil ha en PC inngangen eller DVI-kontakt, får den riktig kabel, plugg den i og bobs din onkel
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
avhenger av din nåværende grafikkortet som dersom du trenger en ny, er atm jeg kjører mine 20 tommers Phillips LCD-off fra Intel Graphics chipset på 1280x768
|
|||
|
|||
|
Dessverre dens ikke flatskjerm sin tube jeg ville elske en flatskjerm thouh .. også min grafikkortet er en G-force 256 sorry men jeg skrånende erindre modellen på min .. det som en DVI out jeg tror det heter-jeg må bruke en plugg for å koble en skjerm ti it.also du kan koble 2 skjermer 2 den hvis dette gjør Eney forskjell.
|