![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi mig at se på dette grafikkort http://cgi.ebay.co.uk/ATI-Radeon-HD-...d=p3286.c0.m14 ville denne eller enhver Othe ATI HD kortet være forenelig med Compaq DC7100 Mobo? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker, hvis den vil, en hjemmeside, der kom op, når jeg googled sagde, at der ikke var plads i Compaq DC7100 for en fuld størrelse PCI-E grafikkort, dog, at kortet kan blive små nok, jeg er ikke sikker . Så er du nødt til at åbne op for din sag og gøre to ting:
1) kontrollere, om der er nogen PCI-E slots på bundkortet, de ser lidt ligesom denne: (den ene øverst) ![]() 2) måle, hvor meget plads du har i sagen omkring at slot (bagfra af sagen indtil det rammer drev osv., og fra side til side, så check med dimensioner af det kort, du vil, og se om det passer . Mit system: Første OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| også gøre shure kortet og mobo er både den rigtige type PCI liike PCI 2 er kompatibel med lignende vis type eller andre io aldrig kan huske
| |||
| |||
| Seneste kommentar er completly forbløffet mig. |
|
| |||
| |||
| Bare gå med min post første, vi kan sortere PCI-E version senere, for det første er vi nødt til at tjekke det har en. |
|
| |||
| |||
| sin undrer mig også når jeg bare læse den |
|
| |||
| |||
| Hey beklager, at jeg tog så lang tid. Ja sprækken udseende toppen en i din pic og der er 10cm rummet fra slot til drev. Når du siger foranstaltning side til side, hvad skal jeg måle op til det næste slot? Ifølge oplysninger, jeg har læst på nettet om mit mobo tilsyneladende jeg kun har plads til lav profil / halv højde kort. Så tror du på linket i indsendt er den rigtige for mig? |
|
| |||
| |||
| Kan du tage et billede, så vi kan se, hvor stort et kort kan du passe please? Det vil gøre det nemmere end at beskrive. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke ud til at vedhæfte et billede. |