![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei olen etsiskellä tässä näytönohjain http://cgi.ebay.co.uk/ATI-Radeon-HD-...d=p3286.c0.m14 olisi tämän tai Othe ATI HD kortti yhteensopiva Compaq DC7100 Mobo? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole varma, onko se, yksi sivusto, joka tuli esille, kun googled sanoi ei ollut tilaa ja Compaq DC7100 myöntää täysi kokoinen PCI-E näytönohjain kuitenkin, että kortti voisi olla tarpeeksi pieni, en ole varma . Joten sinun täytyy avata tapauksen ja tehdä kaksi asiaa:
1) tarkista, onko PCI-E-lähtö on emolevyn, ne näyttävät hieman tältä: (yhden yläreunassa) ![]() 2) mitata, kuinka paljon sinulla on siinä tapauksessa kiertää korttipaikka (peräänajossa olevan asian asti se hits asemat jne. ja puolelta toiselle, sitten Tarkista mitat kortin haluat, ja katso, jos se sopii . My System: Ensinnäkin OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| myös Shure korttia ja mobo ovat oikea tyyppi pci liike pci 2 on sopusoinnussa kuten tietyntyyppinen tai muita io voi koskaan muista
| |||
| |||
| Viimeisin kommentti on completly hämmentynyt minua. |
|
| |||
| |||
| Mene minun jälkeinen ensimmäinen, voimme lajitella PCI-E-versiota myöhemmin, ensin meidän täytyy tarkistaa, että se on yksi. |
|
| |||
| |||
| sen ymmärtää minua, kun olen juuri lukenut sitä |
|
| |||
| |||
| Hei Olen pahoillani, että kesti niin kauan. Kyllä korttipaikasta näyttää alkuun yksi teidän pic ja on 10cm tilaa alkaen paikka asemat. Kun sanotte toimenpide puolelta toiselle, mitä olen jopa, seuraava slot? Mukaan info i on luettavissa verkossa noin minun mobo ilmeisesti minulla on vain tilaa matalaa profiilia / puoli korkeus kortit. Joten luulet linkkiä i lähetetty on oikea minulle? |
|
| |||
| |||
| Voisitko ottaa kuvan, jotta voimme nähdä, kuinka suuri kortti mahtuu please? Se on helpompi kuin kuvataan. |
|
| |||
| |||
| Minulla ei voi liittää kuvaa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Minun täytyy korvata minun emolevy, RAM ja näytönohjain | The3 Br1ng3r | Rautatavaran Chat | 7 | 19 marraskuu 2009 16:35 |
| Halvat ja tulevien yhteensopiva emolevyn mennä AMD x4-prosessorit? | patstarks | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 29. toukokuuta 2009 08:54 |
| Uusi Graphics Card tai Uusi emolevy - PC virta ei asianmukaisesti | Borndeception | Rautatavaran Chat | 8 | 16th Feb 2009 04:11 |
| Näytönohjain yhteensopiva? | Noob43 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 21. Jan 2009 09:32 |
| Miten voin kertoa, jos emolevy tukee uusi näytönohjain | CaptainOlimar | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 29. Joulukuu 2008 16:05 |
| Thread Tools | |
| |