![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo ben op zoek op deze grafische kaart http://cgi.ebay.co.uk/ATI-Radeon-HD-...d=p3286.c0.m14 zou deze of enige Othe ATI HD kaart is verenigbaar met de Compaq DC7100 mobo? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet zeker of het zal een site die kwam toen ik googled zei was er geen kamer in het Compaq DC7100 voor een full-size PCI-E grafische kaart, maar die kaart zou kunnen zijn klein genoeg, ik ben niet zeker . Dus moet je open te stellen en uw geval twee dingen doen:
1) controleren om te zien of er een PCI-E-sleuven op het moederbord, ze zien er een beetje als dit: (de een in het begin) ![]() 2) meten hoeveel ruimte je hebt in de zaak rond die sleuf (vanaf de achterzijde van de zaak tot het hits drives etc, en naast elkaar, dan contact op met de afmetingen van de kaart die u wilt, om te zien of het past . Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ook zeker de kaart en mobo zijn beide het juiste type pci liike pci 2 compatibel is met als enige type of andere io kan nooit vergeten
| |||
| |||
| Laatste opmerking is volledig verbluft me. |
|
| |||
| |||
| Ga maar eens met mijn eerste post, kunnen we de PCI-E versie later, eerst moeten we controleren of het is een. |
|
| |||
| |||
| zijn verbijsterd mij ook toen ik net gelezen |
|
| |||
| |||
| Hey Sorry dat ik zo lang geduurd heeft. Ja, de sleuf ziet eruit als de top in je pic en is er 10cm ruimte sleuf uit te schijven. Wanneer u zegt maatregel naast elkaar Wat moet ik meten tot de volgende sleuf? Volgens de info Ik heb gelezen op het net over mijn mobo blijkbaar heb ik slechts ruimte voor een laag profiel / halve hoogte kaarten. Dus denk je dat ik de link geplaatst, is de juiste keuze voor mij? |
|
| |||
| |||
| Kunt u een foto maken, zodat we kunnen zien hoe groot een kaart kunt u past alstublieft? Het maakt het gemakkelijker dan beschrijven. |
|
| |||
| |||
| Ik kan me niet schijnen te hechten van een afbeelding. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik moet ter vervanging van mijn moederbord, RAM en grafische kaart | The3 Br1ng3r | Algemeen Hardware Chat | 7 | 19 november 2009 16:35 |
| Goedkope en toekomstige compatibel moederbord te gaan met AMD-processors x4? | patstarks | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 mei 2009 08:54 |
| Nieuwe grafische kaart of Nieuw moederbord - PC Will Not Power On Properly | Borndeception | Algemeen Hardware Chat | 8 | 16 feb 2009 04:11 |
| Compatibele grafische kaart? | Noob43 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 21 Jan 2009 09:32 |
| Hoe weet ik of mijn moederbord zal een nieuwe grafische kaart | CaptainOlimar | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 29 dec 2008 16:05 |
| Thread Tools | |
| |