![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sorry for kvaliteten heres linket http://www.imagefap.com/image.php?id...1352561&page=0 |
|
| |||
| |||
| Den omstændighed, at mobo er ikke PCI-e 2, betyder det kortet vil ikke være i stand til at losse behandling af HD-kodet video filer? |
|
| |||
| |||
| Jo mere jeg holde læse om lav profil HD kort, jo mere frustreret jeg får, bagpladen spørgsmål. Kan nogen anbefale et kort, der vil give mig 1080p og vil passe ind i mit mobo, kører XP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er interessant, fra udseende af, at billedet, skal du være i stand til at passe ind i en duel slot kortet. Jeg vil gerne have et kig for at se, hvad kortet vil gøre for dig.
| |||
| |||
| Har du et budget for grafikkortet? noget lignende dette kort bør arbejde, er det duel slot, men ikke fuld duel slot og er ganske små. Men før du køber den, måle, hvor meget plads du har på dit bord og kontrollere den vil passe. |
|
| |||
| |||
| Hey thingie tak for din hjælp. Doy du vide, om PCI-e 2, fordi dens nyere, vil være forenelige og gøre losning til HD-filer? Jeg kunne strecth at få kortet. Jeg har tilføjet nogle dimensioner til min jpeg, bruger Paint så ser meget rå, håber, at dette giver en bedre idé om, hvad der vil passe. http://www.imagefap.com/image.php?id...1353059&page=0 Glemte at nævne, at bredden af den aftagelige slots hvor grafikkortet beslag passer er 10cm. |
|
| |||
| |||
| Fra ser på det, at kortet skal være fint, men det har ikke en HDMI udgang, så hvis du vil oprette forbindelse til den via HDMI skal du bruge en DVI til HDMI-omformer (DVI lægger ud HD video). Det er svært at sige, men er der nogen store komponenter stikning op omkring PCI-E x16 slot? |
|
| |||
| |||
| Ingen store komponenter interferring med slot. |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige bestilt den lave profil 3450 FOM overclockers, jeg var bare tænker, når thingie2 sagde, at jeg kunne passe en dobbelt slot. Vil det sige, når jeg modtager min lav profil kort, at den lave profil beslag vil ikke passe, hvor ville at forlade mig så? |
|
| |||
| |||
| Lav profil passer, hvis du kan passe en duel slot, Duel slot kort er blevet normen, hovedsagelig på grund af den varme, der produceres kortene behovet større kølere, og derfor tage op 2 slots. Single slot (lav profil) kort bliver bare lidt varmere, da de ikke er så god, kølere, men en 3450 vil ikke få det varmt alligevel. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg har brug for at erstatte mit bundkort, ram og grafikkort | The3 Br1ng3r | General Hardware Chat | 7 | 19 November 2009 16:35 |
| Billige og fremtidige kompatible bundkort til at gå med AMD x4 processorer? | patstarks | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29. maj 2009 08:54 |
| Nyt Grafikkort eller Ny Bundkort - PC Vil Ikke Tænd Ordentligt | Borndeception | General Hardware Chat | 8 | 16 februar 2009 04:11 |
| Grafikkort kompatibelt? | Noob43 | Grafikkort & Monitors | 8 | 21. jan 2009 09:32 |
| Hvordan kan jeg vide, om mit bundkort vil støtte et nyt grafikkort | CaptainOlimar | Grafikkort & Monitors | 8 | 29th Dec 2008 16:05 |
| Thread Tools | |
| |