![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Sorry for the laatu heres linkki
http://www.imagefap.com/image.php?id...1352561&page=0 |
|
|
|||
|
|||
|
Se, että mobo ei PCI-e 2, Tarkoittaako se, että kortti ei voi purkaa käsittelyä HD koodattu video tiedostoja?
|
|
|
|||
|
|||
|
Mitä enemmän i pitää lukea matalaa profiilia HD kortit enemmän turhautuneita Saan, backplate kysymys. Voiko kukaan suositella kortti, joka antaa minulle 1080p ja sopii minun mobo, juokseva XP.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Se on mielenkiintoista, että näyttää kyseisen kuvan, sinun pitäisi pystyä sovi kaksintaistelussa slot korttia. I'll on katsomme mitä kortin tekisi sinulle.
|
|||
|
|||
|
Onko sinulla talousarvion grafiikkakorttiin? jotain tämä kortti pitäisi toimia, on duel slot, mutta ei täysin duel korttipaikka ja se on melko pieni. Mutta ennen kuin ostat sen, mitataan tilaa sinulla on omalla aluksella ja tarkistaa, että se sopii.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hei thingie kiitos apua. Doy voit tietää, onko PCI-e 2, koska sen uudempi, ovat yhteensopivia ja tehdä purkamiseen HD-tiedostoja? Voisin strecth saada kyseistä korttia.
Olen lisännyt joitakin ulottuvuuksia minun jpeg käyttäen Paint niin näyttää hyvin raa'at, toivomme, että tämä antaa paremman käsityksen siitä, mikä sopii. http://www.imagefap.com/image.php?id...1353059&page=0 Unohdin mainita, että leveys irrotettavapäätyisten lähtö jos näytönohjain hakasulku sopii on 10cm. |
|
|
|||
|
|||
|
Siitä näyttää siitä, että kortti olisi hieno, mutta se ei ole HDMI-lähtö, joten jos haluat liittää HDMI tarvitset DVI-HDMI-muunnin (DVI asettaa pois HD-video). On vaikea sanoa, mutta olemassa mitään suuria osia törröllään noin PCI-E x16-korttipaikka?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ei suuria osia interferring kanssa korttipaikasta.
|
|
|
|||
|
|||
|
Olen juuri tilannut matalaa profiilia 3450 FOM Overclockers, olin juuri ajattelu, kun thingie2 sanoi Voisin mahtuu kaksi korttipaikkaan. Voisiko tämä tarkoittaa, kun saan matalaa profiilia kortin että matalaa profiilia hakasulku ei mahdu, jos olisi, että jätä minua sitten?
|
|
|
|||
|
|||
|
Matala profiili sopii jos mahtuu kaksintaistelussa korttipaikka Duel slot kortit on tullut normi lähinnä siksi, että tuotettu lämpö kortit tarvitaan suurempia jäähdyttimet, ja siksi kestää jopa 2 korttipaikkaa. Single slot (matala profiili)-kortit vain saada hieman lämpimämpää kuin niillä ei ole yhtä hyvä jäähdyttimet, mutta 3450 ei auta, että kuuma anyway.
|