mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Is v2 PCI-e grafische kaart compatibel met oude moederborden

Reply

Thread Tools
Old 16 okt 2008, 04:19
Lid Fractie

Default Is v2 PCI-e grafische kaart compatibel met oude moederborden

Sorry voor de kwaliteit heres de link
http://www.imagefap.com/image.php?id...1352561&page=0
Old 16 okt 2008, 05:38
Lid Fractie

Het feit dat mobo geen PCI-e 2, betekent dat de kaart niet kunnen afladen het verwerken van HD-gecodeerde video bestanden?
Old 16 okt 2008, 08:17
Lid Fractie

Hoe meer ik blijven lezen over laag profiel HD kaarten meer gefrustreerd Ik krijg, backplate kwestie. Kan iedereen aanbevelen een kaart die me 1080p en past in mijn mobo, draait XP.
Old 16 okt 2008, 10:02
Donor Groep

Dat is interessant, uit de blikken van die foto, je moet kunnen passen in een duel slot kaart. Ik kom eens een kijkje om te zien wat voor kaart zou doen voor jou.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 16 okt 2008, 10:11
Donor Groep

Heeft u een budget voor de grafische kaart? iets dergelijks deze kaart zou moeten werken, is het duel slot, maar niet volledig duel slot en is tamelijk klein. Maar voordat u deze koopt, meten de ruimte die u op uw bord en check it past.
Old 16 okt 2008, 11:22
Lid Fractie

He thingie bedankt voor je hulp. Doy je weten of PCI-e 2, omdat de nieuwere, zal verenigbaar zijn en doe het lossen voor HD-bestanden? Ik kon strecth om die kaart.
Ik heb de afmetingen aan mijn jpeg, met behulp van Paint zo oogt zeer ruw, hoop dat dit geeft een beter idee van wat past.
http://www.imagefap.com/image.php?id...1353059&page=0
Vergeten te vermelden dat de breedte van de verwisselbare sleuven waar de grafische kaart beugel past is 10cm.
Old 16 okt 2008, 11:27
Donor Groep

Van het uiterlijk van dat, dat de kaart moet worden prima, maar het heeft geen HDMI-uitgang, dus als je wilt aansluiten via HDMI hebt u een DVI-naar-HDMI converter (DVI komt HD-video). Het is moeilijk te zeggen, maar zijn er geen grote onderdelen steken rond de PCI-E x16 slot?
Old 16 okt 2008, 11:33
Lid Fractie

Geen grote componenten interferring met de sleuf.
Old 18 okt 2008, 03:22
Lid Fractie

Ik bestelde de lage profiel 3450 FOM overklokkers, ik was net te denken wanneer thingie2 zei dat ik zou kunnen passen een dual-slot. Zou dat betekenen dat ik mijn low profile kaart die de lage profiel beugel niet past, waar zou dat laat me dan?
Old 18 okt 2008, 04:28
Donor Groep

Laag profiel past als je past een duel sleuf Duel sleuf kaarten hebben de norm geworden, vooral omdat de warmte die de kaarten moet grotere koelers, en daarom nemen 2 slots. Single-sleuf (laag profiel) kaarten krijgen een beetje heter als ze niet zo goed koelers, maar een 3450 niet zal halen, dat heet toch.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Ik moet ter vervanging van mijn moederbord, RAM en grafische kaart The3 Br1ng3r Algemeen Hardware Chat 7 19 november 2009 16:35
Goedkope en toekomstige compatibel moederbord te gaan met AMD-processors x4? patstarks CPUs, Moederborden & RAM 2 29 mei 2009 08:54
Nieuwe grafische kaart of Nieuw moederbord - PC Will Not Power On Properly Borndeception Algemeen Hardware Chat 8 16 feb 2009 04:11
Compatibele grafische kaart? Noob43 Grafische Kaarten & Monitors 8 21 Jan 2009 09:32
Hoe weet ik of mijn moederbord zal een nieuwe grafische kaart CaptainOlimar Grafische Kaarten & Monitors 8 29 dec 2008 16:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.