![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ledsen för kvaliteten Heres länken http://www.imagefap.com/image.php?id...1352561&page=0 |
|
| |||
| |||
| Det faktum att mobo inte PCI-e 2, betyder det att kortet inte kommer att kunna lasta behandling av HD-kodad video filer? |
|
| |||
| |||
| Ju mer jag fortsätter läsa om låg profil HD kort desto mer frustrerad jag blir, backplate fråga. Kan någon rekommendera ett kort som kommer att ge mig 1080p och passar i mitt mobo, kör XP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är intressant, från de ser på den bilden, du borde kunna passa i en duell slot kortet. Jag ska ta en titt för att se vilka kort skulle göra för dig.
| |||
| |||
| Har du en budget för grafikkort? något liknande detta kort bör fungera, det är duell facket, men inte fullt duell kortplats och är ganska liten. Men innan du köper den, mäta det utrymme du har på din kost och kontrollera det passar. |
|
| |||
| |||
| Hej thingie tack för din hjälp. Doy du veta om PCI-e 2, eftersom dess nyare, kommer att vara kompatibla och göra lossning för HD-filer? Jag kunde strecth att få detta kort. Jag lade till några dimensioner till min jpeg, med hjälp av Paint så ser väldigt rå, hoppas att detta ger en bättre uppfattning om vad som passar. http://www.imagefap.com/image.php?id...1353059&page=0 Glömde att nämna att den bredd som flyttbar tider där grafikkortet fäste passar är 10cm. |
|
| |||
| |||
| Från de ser det, att kortet ska vara bra, men det framgår inte har en HDMI-utgång, så om du vill ansluta via HDMI kommer du behöva en DVI till HDMI-omvandlare (DVI ger ut HD-video). Det är svårt att säga, men finns det några stora komponenter som sticker upp runt PCI-E x16 slot? |
|
| |||
| |||
| Inga stora delar interferring med kortplats. |
|
| |||
| |||
| Jag beställde den låga profilen 3450 fom överklockare, jag tänkte bara när thingie2 sa att jag kunde passa en dual slot. Skulle det betyda När jag får min låg profil kort som låg profil fäste inte får plats, där skulle det lämna mig då? |
|
| |||
| |||
| Lågprofil passar om du kan montera en duell slot, Duel slot kort har blivit normen, främst på grund av den värme som produceras korten behöver större kylare och därför tar upp 2 kortplatser. Single slot (låg profil) korten bara bli lite varmare eftersom de inte har så bra kylare, men ett 3450 kommer inte att få det varmt i alla fall. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag måste byta mitt moderkort, RAM och grafikkort | The3 Br1ng3r | General Hardware Chat | 7 | 19 november 2009 16:35 |
| Billiga och framtida kompatibla moderkort gå med AMD x4 processorer? | patstarks | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 29 maj 2009 08:54 |
| Nytt grafikkort eller Nytt Moderkort - PC Kommer Inte Power On Korrekt | Borndeception | General Hardware Chat | 8 | 16 februari 2009 04:11 |
| Grafikkort kompatibel? | Noob43 | Grafikkort & Skärmar | 8 | 21 januari 2009 09:32 |
| Hur vet jag om mitt moderkort kommer att stödja ett nytt grafikkort | CaptainOlimar | Grafikkort & Skärmar | 8 | 29 december 2008 16:05 |
| Thread Tools | |
| |