![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Fik 3450 i dag installeret kortet, men hver gang jeg kommer til windows loading skærmen. Jeg får blå skærm Dødens 0x000000B4 (0x8ACBE008, 0x8A8E5000, 0x89CC0000, 0x00050000) Jeg har forsøgt at deaktivere det indbyggede grafik og jeg stadig cant få denne til at arbejde. Nogen idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mener 3450 har en 6pin strømstikket på det? Hvis det er tilfældet, har du et strømkabel fra din strømforsyning er sluttet til det?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis Thats ingen conneected (prøv at 1.!) derefter gå i fejlsikret tilstand og installere de drivere, der
| |||
| |||
| Der er kun en 2-bens stik på kortet, og selv når jeg forsøger at starte op i fejlsikret tilstand, jeg får BSOD siger VGA driver undladt at initialisere (jeg har forsøgt at slukke ombord grafik i Enhedshåndtering, men ingen ændring, der ikke er nogen mulighed for vga i bios). Jeg er nødt til at completly tegne kortet for at starte op. Jeg har en 300 W strømforsyning, som jeg troede kunne være problemet, men kravene sige "300 W eller mere". Åh det er komplet lort og Overclockers tilbagesendelsespolitikken er at debitere mig £ 10 + shipping, hvis de kan finde noget galt med kortet. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| Hvad PSU har du? der er mulighed for PSU er ikke pumper nok strøm til din GPU |
|
| |||
| |||
| Sin blot en Hewlett Packard PSU med max 340w. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Watttal betyder ikke noget. Ny PSU gang, tror jeg.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvet en 400W PSU og intet har ændret sig. Jeg er nødt til at email overclockers forårsage dette kort selvfølgelig ikke arbejde sammen med min comp og derefter få skruet ud af 15 £. |
|
| |||
| |||
| hvad 400 watt PSU? igen watt dont sagen ampere på skinnen gøre |
|
| |||
| |||
| Hey gutter brug for din hjælp. Overclockers har testet kortet og nægtede mig en restitution og sende kortet tilbage til mig. Er der noget jeg kan gøre, som jeg ikke ønsker at tilbringe hårdt tjente penge på lort, der er vant til arbejde på min computer. Er der nogen, jeg kan klage til eller rapportere dette til og forhåbentlig få mine penge tilbage? |