![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Heb de 3450 vandaag de installatie van de kaart, maar iedere keer dat ik naar de windows laad scherm. Ik krijg het blauwe scherm van de dood 0x000000B4 (0x8ACBE008, 0x8A8E5000, 0x89CC0000, 0x00050000) Ik heb geprobeerd het uitschakelen van de onboard graphics en nog i cant get dit te laten werken. Any ideas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is de 3450 een 6pin power connector op het? Als dat zo is, heb je een stroomkabel uit je voeding aangesloten op het?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| indien thats geen conneected (probeer die 1ste!) gaan vervolgens in de veilige modus en installeer de drivers er
| |||
| |||
| Er is slechts een 2-pin connector op de kaart, en zelfs als ik probeer op te starten in de veilige modus krijg ik BSOD zegt de VGA driver niet initialiseren (Ik heb geprobeerd uit te schakelen onboard graphics in Apparaatbeheer maar geen verandering, is er geen optie voor vga in bios). Ik moet volledig afsluiten van de kaart om te kunnen opstarten. Ik heb een 300W voeding waarvan ik dacht dat misschien het probleem, maar de eisen zeggen "300W of meer." Oh shit deze is voltooid en overklokkers retourbeleid is mij £ 10 + verzendkosten als zij vindt niets mis met de kaart. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| PSU Wat heb je? er een mogelijkheid is de PSU is niet het pompen van genoeg stroom aan uw GPU |
|
| |||
| |||
| Het is net een Hewlett Packard PSU met max. 340w. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wattage doet er niet toe. Nieuwe PSU tijd, denk ik.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd een 400W PSU en niets is veranderd. Ik moet naar email overklokkers veroorzaken deze kaart uiteraard niet werkt met mijn comp en dan krijg geschroefd van £ 15. |
|
| |||
| |||
| wat 400 watt PSU? dont zaak opnieuw watt versterkers op het spoor doen |
|
| |||
| |||
| Hey guys need your help. Overklokkers hebben getest de kaart en weigerde mij een restitutie en het versturen van de kaart terug naar mij. Is er iets wat ik kan doen als ik niet willen besteden hard verdiende geld op stront dat wont werk in mijn computer. Is er iemand Ik kan klagen of dit aan en hopelijk krijg mijn geld terug? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik moet ter vervanging van mijn moederbord, RAM en grafische kaart | The3 Br1ng3r | Algemeen Hardware Chat | 7 | 19 november 2009 16:35 |
| Goedkope en toekomstige compatibel moederbord te gaan met AMD-processors x4? | patstarks | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 mei 2009 08:54 |
| Nieuwe grafische kaart of Nieuw moederbord - PC Will Not Power On Properly | Borndeception | Algemeen Hardware Chat | 8 | 16 feb 2009 04:11 |
| Compatibele grafische kaart? | Noob43 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 21 Jan 2009 09:32 |
| Hoe weet ik of mijn moederbord zal een nieuwe grafische kaart | CaptainOlimar | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 29 dec 2008 16:05 |
| Thread Tools | |
| |