![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Fikk 3.450 i dag installert kortet, men hver gang jeg meg til windows loading skjerm. Jeg får blå skjerm for død 0x000000B4 (0x8ACBE008, 0x8A8E5000, 0x89CC0000, 0x00050000) Jeg har prøvd å deaktivere onboard grafikk og jeg fremdeles skrånende få dette til å fungere. Noen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har 3450 har 6pin strømkontakt på den? Hvis den gjør det, har du en strømkabelen fra strømforsyningen er koblet til det?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis dvs ingen conneected (prøv at 1ste!) og deretter gå inn i sikker modus og installere driverne det
| |||
| |||
| Det er bare en 2-pinners kontakten på kortet, og selv når jeg prøver å starte opp i sikker modus jeg får BSOD si VGA driver ikke klarte å initialise (Jeg har prøvd å deaktivere onboard grafikk i Enhetsbehandling, men ingen endring, er det ikke noe alternativ for VGA i bios). Jeg må completly ta ut kortet for å starte på nytt. Jeg har en 300W strømforsyning som jeg trodde kunne være problemet, men kravene si "300W eller mer". Oh Dette er komplett dritten og overklokkere returrett er å lade meg £ 10 + frakt hvis de finner noe galt med kortet. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| Hvilken PSU har du? Det er mulighet for strømforsyning er ikke å pumpe ut nok strøm til GPU |
|
| |||
| |||
| Dens bare et Hewlett Packard PSU med maks 340w. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Effekt ikke saken. Ny PSU tid, tror jeg.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg har forsøkt en 400W PSU, og ingenting har endret seg. Jeg trenger å e overklokkere forårsake dette kortet åpenbart ikke fungerer med komp mitt og deretter få skrudd ut på £ 15. |
|
| |||
| |||
| hva 400 watts PSU? igjen watt dont matter forsterkerne på jernbane gjøre |
|
| |||
| |||
| Hei folkens trenger din hjelp. Overclockers har testet kortet og nektet meg en tilbakebetaling og sende kortet tilbake til meg. Er det noe jeg kan gjøre som jeg ikke vil bruke hardt opptjente penger på dritt at wont arbeide i min datamaskin. Er det noen jeg kan klage på eller rapportere dette til, og forhåpentligvis får pengene mine tilbake? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg trenger å erstatte mitt hovedkort, RAM og grafikkort | The3 Br1ng3r | General Hardware Chat | 7 | 19 november 2009 16:35 |
| Billige og fremtidige kompatible hovedkort å gå med AMD X4-prosessorer? | patstarks | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 29 mai 2009 08:54 |
| Nytt Grafikkort eller Ny Hovedkort - PC Will Not På Riktig | Borndeception | General Hardware Chat | 8 | 16 februar 2009 04:11 |
| Grafikkortkonfigurasjon kompatibel? | Noob43 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 21 januar 2009 09:32 |
| Hvordan kan jeg vite om mitt hovedkort vil støtte et nytt grafikkort | CaptainOlimar | Kabinetter & Skjermer | 8 | 29 desember 2008 16:05 |
| Thread Tools | |
| |