![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Fick 3450 idag installerat kortet, men varje gång jag kommer till Windows lastning skärmen. Jag får Blue screen of Death 0x000000B4 (0x8ACBE008, 0x8A8E5000, 0x89CC0000, 0x00050000) Jag har försökt inaktivera onboard grafik och jag skränande få detta att fungera. Några idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har 3450 har en 6pin strömkontakten på den? Om den gör det har du en strömkabel från ditt nätaggregat är anslutna till det?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| om thats no conneected (prova att 1:a!) sedan gå in i felsäkert läge och installera drivrutinerna finns
| |||
| |||
| Det finns bara ett 2 stiftskontakten på kortet, och även när jag försöker starta upp i felsäkert läge jag BSOD säger VGA föraren underlåtit att initiera (Jag har försökt att stänga onboard grafik i Enhetshanteraren, men ingen förändring, det finns inget alternativ för vga i bios). Jag måste helt ta ut kortet för att starta upp. Jag har ett 300W nätaggregat som jag trodde skulle kunna vara problemet men kraven säger "300W eller mer". Åh detta är gjort skit och Overclockers återvändande är att debitera mig £ 10 + frakt om de kan hitta något fel på kortet. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| Vad PSU har du? det finns en möjlighet att PSU inte pumpa ut tillräckligt med ström till din GPU |
|
| |||
| |||
| Dess bara en Hewlett Packard PSU med max 340w. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wattal spelar ingen roll. Ny PSU Temne, tror jag.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag har försökt ett 400W PSU och ingenting har förändrats. Jag behöver e överklockare orsaka detta kort uppenbarligen inte fungerar med min kompakt och sedan få skruvade ut £ 15. |
|
| |||
| |||
| vad 400 watt psu? igen watt dont fråga ampere på järnväg göra |
|
| |||
| |||
| Hej killar behöver din hjälp. Överklockare har testat kortet och vägrade mig ett bidrag och skicka kortet till mig. Är det något jag kan göra eftersom jag inte vill spendera surt förvärvade pengar på skit som brukar fungera i min dator. Finns det någon jag kan klaga eller anmäla detta till och förhoppningsvis få mina pengar tillbaka? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag måste byta mitt moderkort, RAM och grafikkort | The3 Br1ng3r | General Hardware Chat | 7 | 19 november 2009 16:35 |
| Billiga och framtida kompatibla moderkort gå med AMD x4 processorer? | patstarks | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 29 maj 2009 08:54 |
| Nytt grafikkort eller Nytt Moderkort - PC Kommer Inte Power On Korrekt | Borndeception | General Hardware Chat | 8 | 16 februari 2009 04:11 |
| Grafikkort kompatibel? | Noob43 | Grafikkort & Skärmar | 8 | 21 januari 2009 09:32 |
| Hur vet jag om mitt moderkort kommer att stödja ett nytt grafikkort | CaptainOlimar | Grafikkort & Skärmar | 8 | 29 december 2008 16:05 |
| Thread Tools | |
| |