![]() |
|
| |||
| |||
| Kan nogen fortælle mig, om PCI-Express-grafikkort, som jeg ikke har en anelse. Indtil 3 dage siden den sidste pc jeg tilsammen havde AGP grafikkortet sluttet til det, så nu vil jeg finde, at denne m / bord understøtter PCI-Express, og jeg har brug for nogle råd om, hvad de skal købe. I øjeblikket har jeg et PCI-kort i (128 MB) m / bord har 512MB om bord (delt - hvad det så end betyder?), Men jeg har lyst til at blande video og musik, og jeg ved softwaren kan til tider være krævende. Nogen råd eller erfaringer værdsat. skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4850 er den bedste bet lige nu for de fleste brugere.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| theres også et ATI 4670. Thats billigere og sammenligner ganske godt. |
|
| |||
| |||
| De 4670 ikke sammenligne overhovedet. Det er i en helt anden rækkevidde. Måske er du tænker på de 4.830.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Det er to kort, ikke en.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Sapphire RADEON HD4850. Er det kort du anbefale Carbon? I bekræftende fald vil denne kører ok på en AMD m / bord - måske et dumt spørgsmål, men jeg troede, at jeg bedre spørge. |
|
| |||
| |||
| Ja, hvis det har en PCI Express x16 slot, det vil fungere fint.
|
| |||
| |||
| Tak makker, også hvor kan jeg købe det til den bedste pris? |
|
| |||
| |||
| eBuyer, scanning, overclockers .. nogle andre britiske medlemmer kan sandsynligvis give dig flere forslag.