![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voiko joku neuvoa minulle, PCI-Express-näytönohjaimet koska minulla ei ole hajuakaan. Asti 3 päivää sitten viime kpl esitin yhdessä oli AGP-näytönohjain kytketty, joten nyt on mielestäni tämän m / Hallitus tukee PCI-Express ja minun on joitakin neuvoja, mitä ostaa. Tällä hetkellä minulla on pci-kortti (128MB) m / aluksella on 512 Mt aluksella (jaettu - mitä se sitten tarkoittaa?), Mutta luulisin sekoittamalla videoita ja musiikkia, ja tiedän, että ohjelmiston voi ajoittain olla vaativa. Mitään neuvoja tai kokemuksia arvostetaan. hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4850 on paras panos nyt useimmille käyttäjille.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Theres myös atin 4670. thats halvempaa ja vertaa melko hyvin. |
|
| |||
| |||
| The 4670 ei vertailla lainkaan. Se on aivan eri alueella. Ehkä olet ajatellut, että 4830.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Tämä on kaksi korttia, ei yksi.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Sapphire RADEON HD4850. Onko tämä kortti suosittelevat Carbon? Jos niin tämä ajaa ok joka AMD m / pahvi - luultavasti tyhmä kysymys, mutta ajattelin, että parempi kysyä. |
|
| |||
| |||
| Kyllä, jos se on PCI Express x16-korttipaikka, se toimii hyvin.
|
| |||
| |||
| Kiitos mateuutteet, myös silloin, kun voin ostaa sen parhaan hinnan? |
|
| |||
| |||
| eBuyer, skannaus, Overclockers .. jotkut muut UK jäsenet voivat luultavasti antaa teille lisää ehdotuksia.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko CPU heatsink parempi hinta kuin tämä? | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 14. Joulukuu 2008 19:35 |
| Sama hinta nämä 2 CPU: n, joista toinen on parempi | Blind Dragon | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 31. Joulukuu 2007 12:40 |
| 360 hinnanalennuksesta | skinnyman9000 | PC & Console Gaming | 5 | 20th Aug 2007 18:26 |
| Uusi pc max hinta £ 350 Mitä minun pitäisi saada? | tainsh92 | Rautatavaran Chat | 12 | 10th Aug 2007 11:16 |
| Hintaluokka | Reuben | Rautatavaran Chat | 1 | 23. lokakuu 2006 02:33 |
| Thread Tools | |
| |