![]() |
|
| |||
| |||
| Kan noen gi råd til meg på PCI-Express grafikkort som jeg ikke har en anelse. Inntil 3 dager siden sist pc jeg sette sammen hadde AGP grafikkort koblet til den, så nå jeg synes at dette m / bord støtter PCI-Express, og jeg trenger noen råd om hva du skal kjøpe. For øyeblikket har jeg et PCI-kort i (128 MB) m / bord har 512MB ombord (delt - uansett hva det betyr??) Men jeg har lyst på å blande video og musikk, og jeg vet programvaren kan til tider være krevende. Noen råd eller erfaringer verdsatt. skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4850 er det beste alternativet akkurat nå for de fleste brukere.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Theres også et ATI 4670. dvs billigere og sammenligner ganske godt. |
|
| |||
| |||
| The 4670 ikke sammenligne i det hele tatt. Det står i en helt annen rekkevidde. Kanskje du tenker på 4830.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Det er to kort, ikke én.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Sapphire RADEON HD4850. Er dette det kortet du anbefale Carbon? I så fall vil dette kjører ok på en AMD m / bord - sannsynligvis et dumt spørsmål, men jeg trodde jeg bedre spørre. |
|
| |||
| |||
| Ja, hvis den har en PCI Express x16 slot, det vil fungere fint.
|
| |||
| |||
| Takk kompis, også der kan jeg kjøpe den til den beste prisen? |
|
| |||
| |||
| eBuyer, skanne, overclockers .. noen andre UK medlemmer kan sikkert gi deg flere forslag.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er det noen CPU heatsink bedre pris enn dette? | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 14 desember 2008 19:35 |
| Samme pris for disse 2 CPUens hvilken som er bedre | Blind Dragon | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 31 desember 2007 12:40 |
| 360 pris kutt | skinnyman9000 | PC & Console Gaming | 5 | 20 august 2007 18:26 |
| Ny PC max pris kr 350 Hva bør jeg få? | tainsh92 | General Hardware Chat | 12 | 10 august 2007 11:16 |
| Prisklasse | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:33 |
| Thread Tools | |
| |