mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Fysik for alle! (nVidia 177,83)

Reply

Thread Tools
Old 12 august 2008, 06:52
Donor-Gruppen

Default Fysik for alle! (nVidia 177,83)

http://www.nvidia.com/content/forcew...s/download.asp

Også medtaget, læssevis af awesome stuff: UT3 addon, et komplet spil, og et utal af tech-demoer. Også, nye FAH CUDA klient og CUDA video transcoder retssag (som ser lidt oppustet men fantastiske, især fordi det lister næsten hver enhed der nogensinde er lavet, og den vil sandsynligvis være let at konvertere alt)

Dette er certifiably awesome. ALLE 8XXX OG UP CARDS understøttes. Dette betyder ikke, at tingene vil køre bedre, bare se bedre ud, hvis du har den hardware, så du skal ikke forvente massive gevinster i UT3 på din 8400GS.

Noter:

Afinstaller tidligere nVidia driver! Installer denne en bagefter!
Forsøg ikke at køre noget uden PhysX software / driver installeret!
"The Great Kulu" ser dum og fysik virker kun på GTX280 så springe det!
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 19. august 2008, 10:04
Donor-Gruppen

Du er også smarte Carbon, udstationering af en help tråd for mig, før jeg selv vidste, jeg havde brug for det. Men du stille flere spørgsmål ......

Jeg har lige hentet 177,79 føreren som min vid kort er blevet crapping sengen seneste (2 9800GX2's i SLI mode). NVIDIA websted er stadig at give mig t
han 175,19 bilister til at hente, men jeg fandt 177,79 drivere på EVGA site. Så her er mine spørgsmål:

Hvad er PhysX software / drivere? Skal jeg allerede har dem med de nuværende drivere (175,19)? Den techie på EVGA foreslog jeg køre Driver Sweeper, før du installerer 177,79. Er du fortrolig med programmet? Jeg fandt det her: http://www.guru3d.com/category/driversweeper/

Er dette et sikkert idiot bevis program, at jeg skulle køre først?

Også skal jeg afkald på 177,79 chauffører og hoppe direkte ind i 177,83 drivere, som du er forbundet? Er de beta drivere? Er de undertegnet? Jeg køre Vista64 og det spiller ikke godt sammen med usignerede drivere? Har jeg spurgt nok spørgsmål i en post eller skal jeg dykke ned i nogle til imponderable mysterier af betydningen af livet og alt, hvad det så godt?

Jeg skulle til at installere de nye drivere, men jeg tror, vil jeg gå klippe græsset og opbygge en ny tærskel for mit bagdøren, mens jeg venter på dit svar. Tak.
Old 20. august 2008, 10:31
Donor-Gruppen

Disse er WHQL-signerede drivere og vil fungere fint med Vista64. Drivercleaner er faktisk ikke nødvendigt, selv at installere dem på toppen værker fint, men afinstallere gamle første bare for at være sikker. \

Jeg tror ikke, der er en grund _not_ for at hente dem - selv om PhysX kram var halter dig (usandsynligt, det havde meget ringe effekt her), kan du bare slukke for den i kontrolpanelet. De skal også fastsætte en række app spørgsmål som den nye drivere altid gøre, så de kunne være til gavn for andre ting også.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 20. august 2008, 16:45
Donor-Gruppen

Thanks, fik jeg utålmodig venter så jeg gik videre og gjorde det anyways (det fungerer godt, tak for heads up om drivere), men det bringer mig til et par spørgsmål.

1). Hvordan kommer min (gamle) chauffører arbejder netop peachy opsatte på min gamle spil (STALKER, COD4 ECT), indtil den nye drivere kommer ud og så alle ud for en pludselig tingene begynder styrter ned, og Windows er til at lukke, fordi min drivere aren 't arbejder ECT ....... Mine spil ikke kender nVidia har udgivet nye drivere.

2.) Jeg lade en MS hjælpelinjen tech "tage kontrol" af min computer snart, efter at jeg har bygget det, da jeg var stadig har problemer, og han er ændret en indstilling, som let's Vista automatisk "find" chauffører efter genstart, når jeg forsøger at installere den nye , uanset om det er for GFX, lyd eller MOBO. Da det er almindeligt, at installere guiden til først at afinstallere den nuværende chauffører derefter genstart, før du installerer nye drivere Dette udgør et problem. UDEN FAIL efter genstart, den helvedes Vista begynder at installere den gamle drivere før jeg kan gøre noget ved det og jeg kan ikke stoppe den. Hvordan kan jeg stoppe det? Hvis jeg sletter den gamle driver fil, så Vista installerer det standardbud drivere fra 2007 eller når de afsluttede programmet. Det er ret irriterende, og hvis jeg kunne have fem minutter fysiske, ansigt til ansigt tid med min "bror" fra Indien, "Peter", der slashed og brændte min computer fra hans MS støtte desk Jeg garanterer han ville ikke gøre det til nogen ellers uden at spørge om tilladelse lol, men savner den tid, jeg er stadig hosed. I sidste ende kampen omkring problemet, men det er aldrig let, aldrig fungerer på samme måde to gange i træk, og det tager meget længere tid, end det burde.
Old 21. august 2008, 15:53
Donor-Gruppen

1. De skal arbejde bøde. COD4 arbejder ekstremt godt her, hvis ikke _better_ efter drivere. Ikke sikker på STALKER. Hvis de ikke er erhvervsaktive, rulle dem tilbage. Kunne være nedenfor problem though.

2. Jeg har virkelig ingen idé. Det automatisk installerer dem? Nr. dialogs eller noget? Det bør bruge sin ombord "grundlæggende" drivere, men hvis det henter de forkerte fra internettet, der er en dårlig ting. Jeg ville ønske, jeg kunne hjælpe, men jeg ved ikke, hvordan Vista gør det.
Old 21. august 2008, 17:30
Donor-Gruppen

Du mis-forstået spørgsmål 1. Den nye chauffører arbejder stort, det var den gamle drivere, der startede crapping sengen. Mit spørgsmål var, hvordan kommer de gamle drivere arbejde stor indtil nye drivere kommer ud, og så pludselig den gamle drivere quit arbejder, når de nye drivere er ude?
Old 21. august 2008, 18:57
Donor-Gruppen

Åh, undskyld. I dunno, genpålæsning chauffører vil ikke forårsage ændringer i enten grafikkortet's funktionalitet eller spillet. Successive patches kunne gøre tingene lidt mere ustabil, men i det store og hele software selskaber ikke ønsker at fremmedgøre dovne brugere, der ikke har opdateret endnu. Så hvorfor dette ville være forekommende stumps mig. Men i det mindste de nye arbejder: p
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Nvidia Kontrolpanel hader Nvidia Card?? CodeFreakC Grafikkort & Monitors 0 25 november 2008 01:42
Ati vs nvidia deeajz Grafikkort & Monitors 3 29th Dec 2007 18:15
NVIDIA-drivere Hjælp Jake2392 Grafikkort & Monitors 2 13. sep 2007 10:27
ATI mod Nvidia alex Grafikkort & Monitors 1 10 august 2007 12:34
Nvidia eller ATI Reuben General Hardware Chat 1 23 oktober 2006 02:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.