vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Fysiikka kaikille! (nVidia 177,83)

Reply

Thread Tools
Old 12 elokuu 2008, 06:52
Rahoittajien ryhmän

Default Fysiikka kaikille! (nVidia 177,83)

http://www.nvidia.com/content/forcew...s/download.asp

Myös tonni mahtavaa kamaa: UT3 addon, koko pelin, ja lukemattomia tech demoja. Myös uusi FAH CUDA asiakkaan ja CUDA video Transcoder oikeudenkäyntiin (joka näyttää hieman paisunut mutta hämmästyttävää, varsinkin, koska se luettelot lähes jokaiseen laitteeseen koskaan tehnyt ja todennäköisesti helppo muuntaa kaikki)

Tämä on certifiably awesome. KAIKKI 8XXX ja UP-kortit ovat tuettuja. Tämä ei tarkoita sitä asiaa ajaa paremmin, vain näyttävät paremmilta, jos sinulla on laitteisto, joten ei kannata odottaa valtava kasvu UT3 teidän 8400GS.

Huomautuksia:

Poista edellisen nVidia kuljettaja! Asenna tämä sitten!
Älä yritä suorittaa mitään ilman PhysX ohjelmistot / asennettu!
"The Great Kulu" odottaa mykille ja fysiikka toimii vain GTX280 niin ohittaa sitä!
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 19 elokuu 2008, 10:04
Rahoittajien ryhmän

Olet liian liukas Carbon, komennusjakson auttaa säikeen minulle ennen kuin minä edes tiennyt, mitä tarvitsin sitä. Mutta te aiheuttaa lisää kysymyksiä ......

Olen juuri ladannut 177,79 kuljettajan kuin minun vid kortit on crapping sängyn äskettäin (2 9800GX2: n SLI-tilassa). NVIDIA sivusto on STILL annoitte minulle t
hän 175,19 kuljettajien ladata mutta en löytänyt 177,79 ohjaimet ja EVGA paikassa. Joten tässä on minun kysymyksiin:

Mitkä ovat PhysX ohjelmistot / drivers? Jos minulla on jo ne nykyiset kuljettajat (175,19)? The techie klo EVGA ehdotti I run Driver Sweeper ennen kuin asennat 177,79. Oletko perehtynyt ohjelmaan? Löysin sen täältä: http://www.guru3d.com/category/driversweeper/

Onko tämä turvallista idiootti todiste ohjelman, että minun pitäisi ajaa ensin?

Lisäksi minun pitäisi luopua sen 177,79 kuljettajien ja hypätä suoraan osaksi 177,83 kuljettajien että olet yhteydessä? Ovatko ne beta-ajurit? Ovatko ne allekirjoittivat? I run Vista64 ja se ei pelata hyvin allekirjoittamattomat ohjaimet? Olen pyytänyt tarpeeksi kysymyksiin yksi virka tai minun pitäisi kaivaa noin osaksi mahdoton mysteereistä elämän tarkoituksen ja kaiken myös sen?

Aioin asentaa uusia ajureita mutta Odotan I'll mennä leikkaamaan ruohoa ja rakentaa uusi kynnys minun takaovesta kun Odotan vastausta. Kiitos.
Old 20 elokuu 2008, 10:31
Rahoittajien ryhmän

Nämä ovat WHQL allekirjoitettu kuljettajien ja tekee hienoa kanssa Vista64. Drivercleaner ei ole oikeastaan välttämätöntä, vaikka asentamatta niitä päällä toimii hyvin, mutta poistaa vanhat ensimmäinen vain oltava turvallisia. \

En usko, että on syytä _not_ ladata niitä - vaikka PhysX tavaraa oli jälkeenjääneiltä sinulle (epätodennäköistä, se on ollut hyvin vähän vaikutusta tässä), voi vain kääntää se pois ohjauspaneelista. Ne myös vahvistaa määrä app. kysymyksiä kuten uusia ajureita aina tehdä niin, että ne saattavat olla hyötyä muita juttuja kuin hyvin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 20 elokuu 2008, 16:45
Rahoittajien ryhmän

Kiitos, sain kärsimättömiä odottaa niin menin eteenpäin ja se anyways (se toimii hyvin, kiitos päämiehet vuoteen kuljettajat), mutta että tuo minut vielä pari kysymystä.

1.) Kuinka tulla minun (vanha) kuljettajat työskentelevät vain persikanvärinen kiinnostunut Vanhat pelit (Stalker, COD4 ect), kunnes uudet kuljettajat tulevat ulos ja sitten kaikki pois yhtäkkiä asiat alkavat kaatuu ja ikkunat on suljettu, koska minun kuljettajien aren 't työpäivän ect ....... Omat pelit eivät tiedä nVidia on julkaissut uusia ajureita.

2.) Annan MS Helpline tech "hallita" minun tietokone pian, kun olen rakentanut sitä, kun olin edelleen ongelmia, ja hän muutti asetuksen, let's Vista automaattisesti "Etsi" kuljettajien upon uudelleenkäynnistä kun yritän asentaa uusia riippumatta siitä, onko se, että GFX, Ääni, tai MOBO. Koska se on tavallista asennus ohjatun ensin poistaa nykyiset ohjaimet sitten käynnistä uudelleen ennen kuin asennat uusia ajureita, tämä on ongelma. ILMAN FAIL, kun käynnistät se pirun Vista käynnistyy asentamisen OLD ajurit ennen kuin voin tehdä asialle mitään, enkä voi lopettaa sitä. Miten voin lopettaa tämän? Jos voin poistaa vanhan kuljettajan tiedosto sitten Vistan asentaa sen oletusarvon kuljettajat 2007 tai aina, kun he ohjelmaan. On melko ärsyttävää, ja jos olisin voinut viisi minuuttia fyysistä, kasvokkain kertaa minun "veli" Intia ", Peter", jotka silvottu ja poltettu minun tietokone hänen MS tukea desk voin taata, hän ei tee sitä kenellekään muuten kysymättä lupaa lol, mutta ei ole siihen aikaan, olen yhä hosed. I lopulta taistelemaan ympäri ongelma, mutta se ei ole koskaan helppoa, ei koskaan toimii samalla tavalla kahdesti peräkkäin, ja kestää paljon kauemmin kuin sen pitäisi.
Old 21 elokuu 2008, 15:53
Rahoittajien ryhmän

1. Niiden pitäisi toimia hyvin. COD4 toimii erittäin hyvin täällä, jos ei _better_ jälkeen kuljettajat. Ole varma siitä, Stalker. Jos he eivät toimi, roll ne takaisin. Voisiko olla alle ongelma tosin.

2. Olen todella ole aavistustakaan. Se automaattisesti asentaa ne? N: o dialogs tai mitään? Sitä pitäisi käyttää laivalla "perusasetus" kuljettajille, mutta jos se lataa väärin kuin Webistä, että on huono asia. Toivon, että voisin auttaa mutta en tiedä miten Vista tekee sen.
Old 21 elokuu 2008, 17:30
Rahoittajien ryhmän

Olet väärin ymmärretty kysymys 1. UUSI kuljettajat työskentelevät hyvin, se oli vanha kuljettajat, jotka aloittivat crapping the bed. Kysymykseni on, miten tulevat vanhat ajurit toimivat hyvin, kunnes uudet kuljettajat tulevat, ja sitten yhtäkkiä Vanhan kuljettajien lopettaa työpäivän jälkeen, kun uudet kuljettajat ovat?
Old 21 elokuu 2008, 18:57
Rahoittajien ryhmän

Anteeksi. I dunno uudelleenlastaus ohjaimia ei aiheuta muutoksia joko näytönohjaimen toimintoja tai pelin. Peräkkäinen korjaustiedostoja voisi tehdä asioita hieman epävakaa, vaan ja suuret ohjelmistoyritykset eivät halua vieraannuttaa laiska käyttäjille, jotka eivät ole päivitetty vielä. Miksi tämä olisi esiintyvät stumps minua. Mutta ainakin uusilla työskentelevät: p
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.