mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Fysica voor iedereen! (nVidia 177,83)

Reply

Thread Tools
Old 12 aug 2008, 06:52
Donor Groep

Default Fysica voor iedereen! (nVidia 177,83)

http://www.nvidia.com/content/forcew...s/download.asp

Ook opgenomen, een ton awesome stuff: UT3 addon, een volledig spel, en een groot aantal tech-demo's. Ook nieuwe CuDa FAH client en CuDa video transcoder proef (die er enigszins gezwollen, maar verbazingwekkend, vooral omdat het lijsten bijna elk apparaat ooit gemaakt en zullen waarschijnlijk gemakkelijk te converteren alles)

Dit is certifiably awesome. ALLE 8xxx EN VERDERE kaarten worden ondersteund. Dit betekent niet meer zal lopen beter, maar er beter uitzien als je de hardware, dus verwacht geen enorme winsten in UT3 op uw 8400GS.

Opmerkingen:

Deïnstalleren vorige nVidia driver! Installeer deze een later!
Probeer niet alles te draaien zonder de PhysX software / driver geïnstalleerd!
"The Great Kulu" ziet er stom en de fysica werkt alleen op GTX280 dus overslaan!
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 19 aug 2008, 10:04
Donor Groep

U bent ook slick Carbon, het plaatsen van een hulp draad voor mij voordat ik zelfs wist dat ik nodig had. Maar je houding meer vragen ......

Ik downloadde het 177,79 bestuurder als mijn vid kaarten zijn crapping het bed de laatste tijd (2 9800GX2's in SLI-modus). De Nvidia site is nog dat ik niet
hij 175.19 drivers te downloaden, maar ik vond de 177.79 drivers op de EVGA site. Dus hier zijn mijn vragen:

Wat zijn PhysX software / drivers? Moet ik al met de huidige drivers (175.19)? De techneut op EVGA suggereerde ik Driver Sweeper voor het installeren van de 177,79. Bent u bekend met het programma? Ik vond het hier: http://www.guru3d.com/category/driversweeper/

Is dit een veilige idiot proof programma dat ik zou lopen eerst?

Ook moet ik afzien van de 177.79 drivers en sprong recht in de 177.83 drivers die je verbonden? Zijn ze beta drivers? Zijn ze getekend? Ik run Vista64 en dat speelt niet goed met niet-ondertekende stuurprogramma's? Heb ik vroeg genoeg vragen in een post of moet ik ingaan op enkele van de mysteries van onweegbaar de zin van het leven en alles in deze zo goed?

Ik ging voor het installeren van nieuwe drivers, maar ik denk ik ga het gras maaien en de bouw van een nieuwe drempel voor mijn achterdeur, terwijl ik wacht op uw antwoord. Bedankt.
Old 20 augustus 2008, 10:31
Donor Groep

Dit zijn WHQL ondertekend stuurprogramma's en zal goed werken met Vista64. Drivercleaner is niet echt nodig, zelfs ze te installeren op de top werkt prima, maar het verwijderen van oude eerste gewoon veilig. \

Ik denk niet dat er een reden _niet_ te downloaden - zelfs indien de PhysX spul was achtergebleven u (onwaarschijnlijk, het is er zeer weinig effect hier) kon je gewoon uitschakelen in het configuratiescherm. Zij hebben ook vast een aantal app kwesties zoals de nieuwe bestuurders altijd doen, zodat ze kunnen worden ten behoeve van andere dingen ook.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 20 aug 2008, 16:45
Donor Groep

Bedankt, ik heb ongeduldig wachten dus ik ging verder en deed het Anyways (het werkt geweldig, bedankt voor de heads-up van de stuurprogramma's), maar dat brengt me op nog een paar vragen.

1.) Hoe komt mijn (oud) bestuurders werken net peachy graag op mijn oude spellen (STALKER, CoD4 etc.) tot de nieuwe drivers uitkomen en vervolgens allemaal uit een plotselinge dingen beginnen crashen en ramen is stilgelegd omdat mijn chauffeurs ben 't werkt ect ....... Mijn games weet niet nVidia heeft nieuwe drivers.

2.) Ik laat een MS hulplijn tech "nemen" van mijn computer snel nadat ik het gebouwd toen ik nog steeds problemen en hij veranderde een instelling die laten we Vista automatisch "vinden" bestuurders op herstarten wanneer ik probeer te installeren van de nieuwe , al is het voor de gfx, geluid of mobo. Aangezien het gebruikelijk is voor de installatie wizard om eerst verwijderen van de huidige bestuurders vervolgens opnieuw opstarten voordat de installatie van de nieuwe drivers is dit een probleem. ZONDER FAIL, na opnieuw opstarten, de verdomde Vista begint de installatie van de oude drivers voordat ik kan doen en ik kan niet stoppen. Hoe kan ik dit stoppen? Als ik de oude driver-bestand, dan installeert Vista is het standaard drivers uit 2007 of wanneer ze het programma afgesloten. Het is heel vervelend en als ik zou kunnen hebben vijf minuten fysieke, face to face tijd, met mijn "broer" van India, "Peter", die drastisch omlaag en verbrandde mijn computer uit zijn MS helpdesk Ik garandeer hij zou het niet voor iedereen anders zonder toestemming lol, maar niet die tijd, ik ben nog steeds hosed. Ik uiteindelijk strijd rond het probleem, maar het is nooit gemakkelijk, nooit werkt op dezelfde manier twee keer in een rij, en neemt veel meer tijd dan het zou moeten.
Old 21 augustus 2008, 15:53
Donor Groep

1. Ze zouden moeten werken prima. CoD4 werkt zeer goed hier, zo niet _better_ na de chauffeurs. Niet zeker over STALKER. Als ze niet werkt, roll ze terug. Kunnen de onderstaande probleem.

2. Ik heb echt geen idee. Het installeert automatisch hen? Geen dialogen of iets? Zij moet haar onboard "basis"-drivers, maar als het downloaden van de verkeerde van het web dat is een slechte zaak. Ik wou dat ik kon helpen maar ik weet niet hoe Vista doet.
Old 21 augustus 2008, 17:30
Donor Groep

U mis-begrepen vraag 1. De nieuwe drivers werken goed, het was de oude drivers die begon crapping het bed. Mijn vraag is, hoe komen de oude drivers werken geweldig totdat nieuwe drivers uitkomen, en dan ineens de oude drivers werken stoppen zodra de nieuwe stuurprogramma's zijn verouderd?
Old 21 augustus 2008, 18:57
Donor Groep

Oh, sorry. I dunno, herladen zal niet leiden tot wijzigingen in de grafische kaart of de functionaliteit van het spel. Opeenvolgende patches kunnen maken dingen een beetje wankel, maar door en grote software bedrijven niet wilt vervreemden luie gebruikers die nog niet bijgewerkt. Dus waarom zou dit zich stompen mij. Maar in ieder geval de nieuwe werken: p
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
NVIDIA Control Panel hekel Nvidia-kaart? CodeFreakC Grafische Kaarten & Monitors 0 25 nov 2008 01:42
Ati vs nvidia deeajz Grafische Kaarten & Monitors 3 29 dec 2007 18:15
NVidia Drivers Help Jake2392 Grafische Kaarten & Monitors 2 13 sep 2007 10:27
ATI tegen Nvidia linasita Grafische Kaarten & Monitors 1 10 aug 2007 12:34
Nvidia of ATI Reuben Algemeen Hardware Chat 1 23 okt 2006 02:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.