![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.nvidia.com/content/forcew...s/download.asp Også inkludert, massevis av utrolige ting: UT3 addon, et komplett spill, og et mylder av tech demoer. Også nye FAH CUDA klient og CUDA video transkoder prøveversjon (som ser litt oppsvulmet men fantastisk, spesielt fordi det viser nesten hver enhet noensinne har gjort og vil sannsynligvis være lett å konvertere alt) Dette er certifiably awesome. ALL 8XXX og opp CARDS støttes. Dette betyr ikke at ting vil gå bedre, bare se bedre ut dersom du har maskinvare, så ikke forvent enorme gevinster i UT3 på 8400GS. Merknader: Avinstaller tidligere nVidia driver! Installer denne en etterpå! Ikke prøv å kjøre noe uten PhysX programvare / drivere installert! "The Great Kulu" ser dumme og fysikk bare på GTX280 så hopper det!
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Du er for glatt Carbon, legger ut en hjelper tråd for meg før jeg selv visste at jeg trengte det. Men du stille flere spørsmål ...... Jeg har nettopp lastet ned 177.79 driveren som min vid kortene er crapping sengen siste (2 9800GX2 står i SLI-modus). NVIDIA området fortsatt gir meg ikke han 175.19 drivere for å laste ned, men jeg syntes 177.79 drivere på EVGA området. Så her er mitt spørsmål: Hva er PhysX programvare / drivere? Bør jeg allerede har dem med gjeldende drivere (175,19)? Den techie på EVGA foreslo jeg kjøre Driver Sweeper før du installerer 177,79. Er du kjent med programmet? Jeg fant den her: http://www.guru3d.com/category/driversweeper/ Er dette et trygt idiot bevis som jeg skal kjøre først? Også skal jeg uten 177.79 drivere og hoppe rett inn i 177,83 drivere som du koblet? Er de beta drivere? Er de inngått? Jeg kjøre Vista64 og det ikke spilles godt med usignerte drivere? Har jeg bedt nok spørsmål i en stolpe eller bør jeg dybden noen i imponderable mysterier meningen med livet og alt i den også? Jeg skulle til å installere nye drivere, men jeg regner I'll go klippe gresset og bygge en ny terskel for min bakdøren mens jeg venter på svar. Takk. |
|
| |||
| |||
| Disse er WHQL signerte drivere og fungerer fint med Vista64. Drivercleaner er egentlig ikke nødvendig, selv installere dem oppå fungerer fint, men avinstallere gamle første bare for å være sikker. \ Jeg tror ikke det er en grunn _not_ å laste dem ned - selv om PhysX ting var lagging deg (usannsynlig det hadde svært liten effekt her), kan du bare slå den av i kontrollpanelet. De kan også løse en rekke app saker som nye drivere alltid gjør slik at de kan være til nytte for andre ting også.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Takk, jeg har utålmodig venter så jeg gikk videre og gjorde det anyways (det fungerer bra, takk for heads up på driverne), men som bringer meg til et par av spørsmålene. 1.) Hvor kommer mine (gamle) driverne fungerer bare peachy oppsatt på min gamle spill (STALKER, COD4 ect) til nye drivere kommer ut, og alle av en plutselig ting begynner å krasje og vinduer må stenge fordi min drivere Skal ikke fungerer ect ....... Mine spill vet ikke nVidia har lansert nye drivere. 2.) Jeg la en MS hjelpelinje tech "ta kontroll av maskinen min snart etter at jeg har bygget det da var jeg fortsatt har problemer, og han endret en innstilling som la oss Vista automatisk" finne "drivere upon reboot når jeg prøver å installere nye enten det er for GFX, Sound, eller MOBO. Siden det er vanlig for å installere veiviseren først avinstallere den nåværende driverne deretter omstart før du installerer nye drivere, dette presenterer et problem. UTEN mislykkes, ved omstart, den jævla Vista starter installerer GAMLE drivere før jeg kan gjøre noe med det, og jeg kan ikke stoppe det. Hvordan kan jeg stoppe dette? Hvis jeg sletter den gamle driverfil, og deretter Vista installerer det standard drivere fra 2007 eller når de har fullført programmet. Det er ganske irriterende og hvis jeg kunne ha fem minutter fysisk, ansikt til ansikt-tid, med min "bror" fra India, "Peter" som slashed og brent min datamaskin fra hans MS Support Desk Jeg garanterer han ville ikke gjøre det til noen andre uten å spørre tillatelse lol, men mangler den tiden, er jeg fortsatt hosed. Jeg slutt kampen rundt problemet, men det er aldri lett, ikke fungerer på samme måte to ganger på rad, og det tar mye mer tid enn det burde. |
|
| |||
| |||
| 1. De skal fungere fint. COD4 fungerer svært godt her, hvis ikke _better_ etter drivere. Ikke sikker på om STALKER. Hvis de ikke fungerer, kast dem tilbake. Kunne være nedenfor problem skjønt. 2. Jeg har virkelig ingen anelse. Det installeres automatisk dem? Ingen dialoger eller noe? Det burde bruke sin onboard "basic" drivere, men om det er lastet ned feil som fra Internett som er ille. Jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe, men jeg vet ikke hvordan Vista gjør det.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Du MIS-forstått spørsmålet 1. De nye driverne fungerer bra, det var den gamle drivere som startet crapping sengen. Spørsmålet mitt er, hvordan kommer de gamle driverne fungerer fint inntil nye drivere kommer ut, og så plutselig Gamle drivere slutte å jobbe når de nye driverne er ute? |
|
| |||
| |||
| Oh, sorry. Jeg dunno, omlader driverne vil ikke føre til endringer i enten grafikkortet funksjonalitet eller spillet. Påfølgende patcher kan gjøre ting litt mer ustabilt, men av og store software selskaper ikke vil alienate lat brukere som ikke har oppdatert enda. Så hvorfor dette ville være forekommende stumps meg. Men minst de nye arbeider: p
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nvidia Kontrollpanel hater Nvidia kort? | CodeFreakC | Kabinetter & Skjermer | 0 | 25 nov 2008 01:42 |
| ATI vs nvidia | deeajz | Kabinetter & Skjermer | 3 | 29 desember 2007 18:15 |
| NVIDIA-driverne Hjelp | Jake2392 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 13. sep 2007 10:27 |
| ATI v Nvidia | alex | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 august 2007 12:34 |
| Nvidia eller ATI | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:10 |
| Thread Tools | |
| |