![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.nvidia.com/content/forcew...s/download.asp Också med en ton av awesome stuff: UT3 addon, ett fullt spel, och en myriad av tech demos. Även nya FAH CUDA klient och CUDA video transkoder rättegången (som ser lite uppblåst men fantastiskt, särskilt eftersom den listar nästan varje enhet som någonsin gjorts och kommer sannolikt att bli lätt att omvandla allt) Detta är certifiably awesome. ALLA 8XXX OCH UPP Cards stöds. Detta betyder inte att det skall gå bättre, bara att se bättre om du har hårdvaran, så förväntar sig inte stora vinster i UT3 på din 8400GS. Anmärkning: Avinstallera tidigare NVIDIA Driver! Installera den här en efteråt! Försök inte att köra något utan PhysX-programvara / drivrutin installeras! "The Great Kulu" ser dum och fysik fungerar bara om GTX280 så hoppa över det!
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Du är alltför glättad Carbon, utstationering en hjälp tråd för mig innan jag ens visste att jag behövde det. Men du ställa fler frågor ...... Jag har precis hämtat 177,79 förare som min vid korten har crapping sängen sistone (2 9800GX2's i SLI-läge.) NVIDIA webbplats är fortfarande att jag inte han 175.19 drivrutiner att ladda ner men jag hittade 177,79 förare på EVGA webbplats. Så här är mina frågor: Vad är PhysX mjukvara / drivers? Ska jag redan har dem med nuvarande drivrutiner (175,19)? Den techie på EVGA föreslog jag köra Driver Sweeper innan du installerar 177,79. Är du bekant med programmet? Jag hittade det här: http://www.guru3d.com/category/driversweeper/ Är detta ett säkert idiot bevis program som jag skulle köra först? Dessutom ska jag avstå från 177,79 förare och hoppa rakt in i 177.83 drivrutiner som du kopplat? Är de beta-drivrutiner? Är de undertecknat? Jag kör Vista64 och det verkar inte spela bra med osignerade drivrutiner? Har jag bett tillräckligt frågor i en post eller ska jag gräva en del i ovägbar mysterier meningen med livet och allt i den också? Jag tänkte installera nya drivrutiner men jag tror jag ska gå klippa gräs och bygga en ny tröskel för min bakvägen medan jag väntar på svaret. Tack. |
|
| |||
| |||
| Dessa är WHQL-signerade drivrutiner och kommer att fungera bra med Vista64. Drivercleaner egentligen inte är nödvändigt, även att installera dem på toppen fungerar bra, men avinstallera gamla första bara för att vara säker. \ Jag tror inte att det finns en anledning _not_ att ladda ner dem - även om PhysX grejer var släpar dig (inte troligt, det hade mycket liten effekt här), kan du bara stänga av det i kontrollpanelen. De har också fastställa ett antal app frågor som nya drivrutiner alltid göra så att de kan vara till nytta för andra saker också.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Tack, jag har tålamodet att vänta så jag gick vidare och gjorde det i alla fall (det fungerar bra, tack för cheferna på förarna), men det leder mig till ytterligare ett par frågor. 1.) Hur kommer min (gamla) drivrutiner fungerar bara FINFIN förtjust i mina gamla spel (STALKER, COD4 ect) tills nya drivrutiner komma ut och sedan alla off plötsligt saker börja krascha och fönster måste stängas eftersom min förare Ska inte arbetar ect ....... Mina spel vet inte nVidia har släppt nya drivrutiner. 2.) Jag låter en MS hjälplinje tech "ta kontroll" av datorn snart efter att jag byggde den när jag fortfarande har problem och han ändrade en inställning som låter Vista automatiskt "hitta" förare vid omstarten när jag försöker installera den nya , om det är för GFX, ljud eller MOBO. Eftersom det är vanligt att installera guiden att först avinstallera den nuvarande förare sedan starta om innan du installerar nya drivrutiner Detta är ett problem. SÄKERT, efter omstart, den jävla Vista börjar installera gamla drivrutiner innan jag kan göra något åt det och jag kan inte stoppa den. Hur kan jag förhindra detta? Om jag tar bort den gamla drivrutinen fil, sedan Vista installeras det är standard drivrutiner från 2007 eller när de avslutat programmet. Det är ganska irriterande och om jag skulle kunna ha fem minuter fysiska, ansikte mot ansikte Temne med min "bror" från Indien, "Peter" som skurits ner och brände min dator från sin MS support jag garantera att han inte skulle göra det till någon annan utan att be om tillstånd lol, men saknar den tiden, jag är fortfarande hosed. Jag slutligen kampen runt problemet, men det är aldrig lätt, inte fungerar på samma sätt två gånger i rad, och det tar mycket längre tid än det borde. |
|
| |||
| |||
| 1. De bör fungera bra. COD4 fungerar mycket bra här, om inte _better_ efter drivrutiner. Osäker om STALKER. Om de inte är arbetsför, rulla dem tillbaka. Kan vara nedan problem ändå. 2. Jag har verkligen ingen aning. Det automatiskt installerar dem? Inga dialogrutor eller något? Man bör använda sin ombord "grundläggande" förare men om det är att ladda ner de felaktiga från nätet att det är dåligt. Jag önskar att jag kunde hjälpa men jag vet inte hur Vista gör det.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Du vilseledande förstås fråga 1. Den nya drivrutiner fungerar bra, det var det gamla förare som startade crapping sängen. Min fråga var, hur kommer det gamla drivrutiner fungerar mycket bra till dess att nya förare kommer ut, och sedan plötsligt Gamla förare slutar arbeta när de nya förarna är ute? |
|
| |||
| |||
| Åh, förlåt. Jag vet inte, omlastning förare kommer inte att ge några förändringar i antingen grafikkortet funktioner eller spelet. Successiva korrigeringsfiler kan göra saker lite mer instabila, men i stora programvaruföretag inte vill fjärma lata användare som inte har uppdaterat ännu. Så varför detta skulle vara förekommande stubbar mig. Men åtminstone de nya fungerar: p