![]() |
|
| |||
| |||
| Jullie hebben me gered voordat dus ik hoopte iemands heb wat hulp voor mij deze keer ook. NForce 780i SLI 2GB OCZ "Reaper" DDR2 RAM Intel Q6600 2.4Ghz Niet OC'd Evga 8800 GT 512MB Factory OC'd SyncMaster T240 Monitor Ik heb dit systeem nu ongeveer een jaar en een half nu geven of te nemen en tot nu toe zijn run relatief probleem gratis. Ongeveer een week geleden begonnen Artifacts popping up overal en het is een onzin shot of een spel draait. [img = http://img193.imageshack.us/img193/3875/desktopbroke.jpg] Heres een desktop screenshot genomen van een nieuwe boot. [img = http://img526.imageshack.us/img526/5603/safemodebroke.jpg] Opgestart in safemode Dit min of meer gebeurt overal en mijn stabiliteit lijkt te zijn vernederende zoals ik geprobeerd toegang tot de map Mijn afbeeldingen gisteravond en het beeld preview bar wendde zich tot een beslag van kleuren vóór alles opgesloten. Games als Fallout 3 en Dow 2 werden eerder laden met de werkelijke spel, maar zou ook weer in blokken van kleur. Soms kreeg ik de BSOD, somtimes als ik was snel genoeg om te proberen te krijgen op het bureaublad id krijg een foutmelding over de NV4_disp, maar nog steeds in staat te herstarten. Nu krijgen ze voor hun respectievelijke menu's dan geef me de kleur jumble. Eerst heb ik geprobeerd de actualisering van de bestuurder, maar dit deed niets, dus ik probeerde het wegwerken van alle sporen van het gebruik van de adviezen van http://www.tweakguides.com/NVFORCE_3.html . zelfs na het gebruik van bestuurder vegen en proberen nieuwere en oudere bestuurders getest werkt nog niets. Ik heb al mijn monitor software en omdat hij een aantal conflicten in het verleden alleen veilig, maar dit was ook niet helpen. Ten slotte ik opgepikt AVG en rende een compleet systeem te vegen op de off kans was dit een virus i opgepakt omdat mijn systeem 32 map voor ramen komt op opstarten nu om wat voor reden. Alle hulp of advies met dit probleem wordt zeer gewaardeerd. Zoals ik al zei dit liep of min of meer hetzelfde, want ik bouwde het en ben stumped wat er gaande is. Als ik kan meer info die zullen helpen laat het me weten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat PSU haas u gebruikt?
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help. I think its doorzeefd met Trojaanse paarden Galore. Laat me niet installeren Gem. | proyal03 | Virus, spyware & Security | 1 | 20 november 2009 13:51 |
| Groene stippen op de eerste ma, Tweede is Fine | icu222much | Grafische Kaarten & Monitors | 23 | 10 november 2009 18:03 |
| Laptop scherm Has Gone roze / rood - Geen Plaatjes - Help! | Delaine | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 7 november 2009 07:07 |
| Blauwe en rode stippen zijn verschenen op de desktop onder Bestanden en mappen | lseano | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | De 10 juli 2008 05:22 |
| Haar Pink! | Maria | Off Topic Discussie | 18 | De 4 mei 2007 14:41 |
| Thread Tools | |
| |