mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Please Hjælp med at vælge den rigtige LCD skærm

Reply

Thread Tools
Old 8. januar 2008, 13:33
Ny Medlem Gruppen

Ok her er mit problem. Jeg er i øjeblikket ved hjælp af en Viewsonic VP2130b monitor, som er fremragende, men er ikke den bedste for afspilning af HD fanget optagelser. Jeg tror, at det skyldes den opdateringsfrekvens sættes til 60 Hz på sin native opløsning på 1600x1200. Fordi jeg skyde HD video på 50i (25fps interlaced), medmindre jeg har en opdateringshastighed, der kan passe til denne billedhastigheden Jeg får en lille jitter især på pan skud. Jeg har spillet optagelser tilbage på en ældre 19 "LCD, som har en opdateringshastighed på 75Hz, og alt er meget glattere.

Så jeg er nu på udkig efter en god LCD-skærm, der vil passe til HD-afspilning (MPEG-filer), men også være af god kvalitet (OH og fik at være sort, I'm not kærlige sølvnitratopløsning ser). Jeg vil gerne have widescreen, selvom det ikke afgørende. 19 "-20" ville passe mig ok.

Hvis nogen kan give mig lidt råd Jeg vil virkelig sætte pris på det.

Tak,

Mark
Old 8 januar 2008, 13:56
Donor-Gruppen

Jeg kan godt lide mit Hanns-G JW199D 19 "et parti.

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.