mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Plug and Play-problemer

Reply

Thread Tools
Old 31 januar 2008, 15:12
Ny Medlem Gruppen

Hej,

Om en uge siden havde jeg en virus på min computer Jeg kunne ikke slippe af med. Min sidste udvej var at formatere min harddisk. Heldigvis havde jeg alle mine filer op på en bærbar harddisk, så det var ikke så stor i en aftale. Men noget har ændret på min computer. Om en måned siden jeg købte en ny LG Flatron Wide Monitor TV. Når jeg ønsker at se film på mit TV jeg blot tilsluttes via D-Sub kabel og skifte kilde på TV fra "TV" (som er regelmæssigt sende tv) til "RGB" for modtagne indgangssignaler. Så jeg går til skærmen indstilling på min computer. Der jeg se 2 skærme. Begge opfordrede de samme ting, men den ene er identificeret som 1 af de andre som 2. 1 var altid monitor på min computer (jeg har en bærbar computer), og 2 var altid LG Monitor TV. Men lige siden jeg fomatted min drev og geninstalleret Windows nogle mærkelige ting er sket, at jeg dunno hvordan du kan løse.

Hvis D-Sub-kablet er ikke tilsluttet det stadig siger, at min bærbar skærm er identificeret som 1, men når jeg slutte LG i og genstarte den skifter, så tv'et er 1 og den bærbare computer skærmen er 2. Den ikke bruges til at gøre dette, før jeg formateret. Min bærbar skærm altid var 1. Det er årsag mig en masse problemer, og jeg dunno hvad de skal gøre. Jeg forsøgte at skifte, så det Laptop skærmen er den primære skærm og LG er udvidet (hvilket er, hvordan jeg vil have det), men det stadig identificerer dem den forkerte vej ... Og for ukendte årsager, når jeg bestemt antal 2 (laptop skærmen) til primær og har LG udvidet, min computer fryser op i 5 til 10 sekunder nogensinde 5 til 10 sekunder, og den er således ubrugelig indtil jeg slukker for forlængelse.

Jeg har brug for at vide, hvordan du kan løse det, så min bærbar skærm er altid nummer 1, og at vide, hvorfor min computer fryser op, når jeg bruger forlængelse.

Jeg har en Acer Aspire 3000, med en InterNAT SiS Grafic kort (stort set ubrugelige, men forlængelsen funktion woked før så det er klart nok). Jeg opdaterede drivere på begge gjorde ingen forskel virkelig.

Thanks in Advance
Roaziel
Old 9 marts 2008, 00:09
Ny Medlem Gruppen

Roaziel, da du opdaterede drivere, har du hente de nyeste drivere fra selskabets websted? Eller har du blot bruge dit kort?
Old 11 marts 2008, 04:44
Medlem Gruppen

Også, skal du installere overvågning på Standard HDD, Det kan virke meningsløst, men det sikrer computeren anerkender overvåge navn og type. Det vil sikre computeren sender de rigtige resoloution til monitoren.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.