vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Plug and Play-ongelmat

Reply

Thread Tools
Old 31 tammikuu 2008, 15:12
Uusi Jäsen

Default Plug and Play-ongelmat

Hei,

Noin viikko sitten minulla oli viruksen minun tietokone en voinut päästä eroon. Viimeinen keino oli muotoa minun kiintolevylle. Onneksi minulla oli kaikki tiedostot varmuuskopioidaan on kannettava kiintolevy, joten se ei ollut suuri, että sopimus. Kuitenkin jotain on muuttunut minun tietokone. Noin kuukausi sitten ostin uuden LG Flatron Wide Monitor TV. Kun haluat katsella elokuvia TV I yksinkertaisesti yhteyden kautta D-Sub-kaapeli ja kytke lähde TV from "TV" (joka on säännöllisesti televisio) "RGB" on saanut syöttää signaaleja. Sitten mene näytön asetuksia minun tietokone. On mielestäni 2-ruuduissa. Molemmat kutsutaan sama asia, mutta yksi on tunnistettu 1 muut kuin 2. 1 Oliko aina seurata minun tietokone (Minulla on Laptop) ja 2 oli aina LG Monitor TV. kuitenkin siitä lähtien olen fomatted minun ajokykyyn ja uudelleenasennettavien Windows joitakin outoja juttuja on käynyt niin, että i dunno kuinka korjata.

Jos D-Sub-kaapeli ei ole kytketty se vielä sanoo, että minun Laptop näyttö on todettu 1, mutta kun i kytke LG ja käynnistä se kytkimet siten, että TV on 1 ja kannettavan tietokoneen näyttö on 2. Se ei ole käytetty tätä ennen I muotoiltu. Oma kannettava tietokone näytön oli aina 1. Se aiheutti minulle paljon ongelmia ja I dunno mitä tehdä. Yritin kytkentää siten, että kannettavan tietokoneen näyttö on ensisijaisessa näytössä ja LG on laajennettu (joka on se, miten haluan sen), mutta se on edelleen tunnistaa ne väärin ... , Ja tuntemattomista syistä, kun en asettaa numero 2 (kannettavan tietokoneen näyttö) primaarioikeuden ja on LG Extended minun tietokone jumittuu enintään noin 5-10 sekunnin koskaan 5-10 sekuntia, jolloin se hyödytön kunnes sammutan laajentamista.

Minun täytyy tietää, kuinka korjata tämän niin, että kannettava tietokone seurata on aina numero 1, ja miksi minun tietokone jumiutuu, kun voin käyttää laajentaminen.

Minulla on Acer Aspire 3000, jossa InterNAT SiS GRAFICA Card (jokseenkin hyödytöntä, mutta laajentaminen ominaisuus woked ennen joten se on ilmeisesti riitä). Olen päivittänyt ohjaimet molemmat tehty mitään eroa oikeastaan.

Thanks in Advance
Roaziel
Old 9 maaliskuu 2008, 00:09
Uusi Jäsen

Roaziel, kun olet päivittänyt ajurit, ei lataat uusimman kuljettajat yrityksen verkkosivuja? Tai sinä käyttää korttia?
Old 11 maaliskuu 2008, 04:44
Jäsen

Myös Sinun täytyy asentaa valvomaan Oletusprofiili kiintolevylle, se saattaa vaikuttaa turhalta, mutta se varmistaa tietokoneen tunnustaa seurata nimi ja tyyppi. Se varmistaa, että tietokone lähettää oikeus resoloution sitä varten.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Are Firefoxin laajennukset Up-to-date? evilfantasy Web-selaimet ja FTP Clients 2 15 lokakuu 2009 17:15
Vanha tietokone kanssa XP.Soon As You Kytke Se Käynnistää abs0 Rautatavaran Chat 4 7. Aug 2009 14:43
Tässä One for You. Plug and Play-Mikrofoni! epshot Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 9 6. toukokuuta 2009 08:32
Tietokoneeseen USB-portit - Nothing I Plug In Works madmax Rautatavaran Chat 3 25th Mar 2009 06:19
Plug and play optons Jay Joel Multimedia & Codecs 1 13. marraskuu 2007 09:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.