mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Plug en Play-problemen

Reply

Thread Tools
Old 31 januari 2008, 15:12
Nieuw Lid Fractie

Default Plug en Play-problemen

Hoi,

Ongeveer een week geleden had ik een virus op mijn computer kon ik niet kwijt te raken. Mijn laatste redmiddel was het formaat van mijn harde schijf. Gelukkig had ik al mijn bestanden back-up op een draagbare harde schijf, dus het was niet dat van een grote deal. Maar iets is veranderd op mijn computer. Ongeveer een maand geleden kocht ik een nieuwe LG Flatron Wide Monitor TV. Als ik wil kijken naar films op mijn tv ik simpelweg aansluiten via D-Sub kabel en schakelaar bron op de TV uit "TV" (die regelmatig uitgezonden televisie) in op "RGB" voor ontvangen ingangssignalen. Dan ga ik naar het scherm instellen op mijn computer. Daar zie ik 2 schermen. Zowel het hetzelfde, maar wordt aangeduid als 1 van de andere als 2. 1 Was altijd de monitor op mijn computer (ik heb een laptop) en 2 was altijd de LG Monitor TV. Maar sinds ik fomatted mijn drive en Windows opnieuw geïnstalleerd enkele rare dingen zijn gebeurd dat ik dunno hoe op te lossen.

Als de D-Sub-kabel niet is aangesloten dan nog zegt dat mijn laptop scherm wordt aangeduid als 1, maar toen ik de LG plug in en opnieuw starten schakelaars zodat de TV 1 en de laptop scherm is 2. Er werd niet gebruikt om dit te doen voordat ik geformatteerd. Mijn laptop scherm was altijd 1. Het is veroorzaakt mij veel problemen en I dunno wat te doen. Ik probeerde het schakelen zodat de Laptop scherm is het primaire scherm en de LG is uitgebreid (dat is hoe ik het wil hebben), maar toch geeft ze de verkeerde kant op ... EN, om onbekende redenen toen ik doen set nummer 2 (laptop scherm) op de primaire en de LG Extended, mijn computer bevriest voor ongeveer 5 tot 10 seconden ooit 5 tot 10 seconden, waardoor het onbruikbaar totdat ik schakel de extensie.

Ik moet weten hoe u dit oplossen zodat mijn laptop monitor is altijd nummer 1, en weten waarom mijn computer bevriest wanneer ik gebruik extensie.

Ik heb een Acer Aspire 3000, met een internat SiS Grafic Card (vrijwel nutteloos, maar de extensie functie woked voordat dus het is duidelijk genoeg). Ik update de drivers op beide, maakte geen verschil echt.

Thanks in advance
Roaziel
Old 9 maart 2008, 00:09
Nieuw Lid Fractie

Roaziel, wanneer u de stuurprogramma's bijgewerkt, heb je download de nieuwste drivers van de website van het bedrijf? Of heeft u gewoon gebruik maken van uw kaart?
Old 11 maart 2008, 04:44
Lid Fractie

Ook moet u de monitor op de Standaard HDD, Het lijkt misschien zinloos, maar het zorgt ervoor dat de computer herkent de monitor naam en type. Het zal zorgen voor de computer stuurt het recht resoloution aan de monitor.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Are Your Firefox-plug-ins Up-to-date? evilfantasy Web Browsers & FTP Clients 2 15 oktober 2009 17:15
Oude computer met XP.Soon As You Sluit blijkt op abs0 Algemeen Hardware Chat 4 De 7 augustus 2009 14:43
Hier is een voor je. Plug en Play Microfoon! epshot Geluid, Speakers & MP3 Spelers 9 6 mei 2009 08:32
PC USB-poorten - Niets Ik Plug In Works manivapa Algemeen Hardware Chat 3 25 mrt 2009 06:19
Plug en play optons Jay Joel Multimedia & Codecs 1 13 nov 2007 09:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.