mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Plug and Play-problemer

Reply

Thread Tools
Old 31st 2008 jan 15:12
New Member Group

Default Plug and Play-problemer

Hei,

Om en uke siden jeg hadde et virus på maskinen min kunne jeg ikke kvitt. Mine siste utvei var å formatere min harddisk. Heldigvis hadde jeg alle mine filer sikkerhetskopiert på en bærbar harddisk, så det var ikke så stor av en avtale. Men noe har forandret seg på datamaskinen min. Om en måned siden jeg kjøpte en ny LG Flatron Wide Monitor TV. Når jeg ønsker å se filmer på TVen jeg kobler via D-Sub-kabel og bytte kilde på TV fra "TV" (som er vanlige kringkaste fjernsyn) til "RGB" for mottatt inngangssignaler. Så jeg går til skjermen innstillingen på datamaskinen min. Det ser jeg 2 skjermer. Begge heter det samme, men en er identifisert som 1 andre som 2. 1 var alltid skjermen på maskinen min (jeg har en bærbar datamaskin) og 2 var alltid det LG Monitor TV. Men siden jeg fomatted min stasjonen og reinstallert Windows noen rare ting har hendt at jeg dunno hvor å fikse.

Hvis D-Sub-kabel er ikke koblet den fremdeles sier at min Laptop skjermen er identifisert som 1, men når jeg plugger den LG i og starte den byttes slik at TV er 1 og laptop skjermen 2. Den ikke brukes til å gjøre dette før jeg formaterte. Min laptop skjermen var alltid 1. Det er årsaken meg mange problemer, og jeg dunno hva de skal gjøre. Jeg prøvde å bytte slik at Laptop skjermen Primær skjermen og LG er utvidet (som er slik jeg vil ha det), men det fortsatt identifiserer dem galt ... Og for ukjente årsaker når jeg satt nummer 2 (laptop skjermen) til primære og har LG Extended, min datamaskin låser opp for ca 5 til 10 sekunder noensinne 5 til 10 sekunder, rendering it ubrukelig før jeg slår av utvidelsen.

Jeg trenger å vite hvordan du løser dette problemet slik at min bærbar skjerm er alltid nummer 1, og å vite hvorfor maskinen låser seg opp når jeg bruker forlengelse.

Jeg har en Acer Aspire 3000, med et internat SiS Grafic kort (ganske mye unyttig, men utvidelsen funksjonen woked før så det er åpenbart nok). Jeg oppdaterte driverne på begge gjorde ingen forskjell egentlig.

Takk på forhånd
Roaziel
Old 9 mars 2008, 00:09
New Member Group

Roaziel, når du oppdaterte driverne, tok du laste ned de nyeste driverne fra selskapets nettsted? Eller fikk du bare bruke kortet ditt?
Old 11. Mar 2008, 04:44
Medlem Group

Også, må du installere skjermen på Standard HDD, Det kan virke meningsløst, men det sikrer datamaskinen anerkjenner overvåke navn og type. Det vil sikre datamaskinen sender rett resoloution til skjermen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Er Ditt Firefox Plugin-moduler Up-to-date? evilfantasy Nettlesere & FTP Clients 2 15 oktober 2009 17:15
Gamle datamaskinen med XP.Soon Når du plugger i Det Aktiverer abs0 General Hardware Chat 4 7 august 2009 14:43
Her er en for deg. Plug and Play Mikrofon! epshot Lyd, høyttalere og MP3-spillere 9 6 mai 2009 08:32
PC USB-porter - Ingenting jeg koble Works madmax General Hardware Chat 3 25 mars 2009 06:19
Plug and play optons Jay Joel Multimedia & Kodeker 1 13 nov 2007 09:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.