![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OS: Windows Vista Home Premium Grafikkort: ATI Radeon HD 3650 TV: Olevia 232-S12 Jeg kjøpte en HDMI-kabel, koblet den fra baksiden av PC-en på baksiden av TVen, slått til HDMI kanalen startet PCen, men jeg fortsatt ikke får bilde. Jeg har prøvd å gå inn Displayinnstillinger, men det er ikke oppdage noen ekstra skjerm. Er det noe jeg savner her? Takk for hjelp, og hvis det er noen spesifikke informasjonen du trenger, kan du spørre: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du både VGA og HDMI tilkoblet samtidig? ..... hvis så prøv å koble VGA bly.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer med å koble HTPC til HDTV via HDMI | akumen | Kabinetter & Skjermer | 0 | 27 mai 2009 14:27 |
| HDMI utgang problem med Intel g45 express brikkesett | condortrans | Kabinetter & Skjermer | 1 | 2 februar 2009 22:08 |
| Jeg har et problem å koble PCen til TVen | sterbik | Kabinetter & Skjermer | 12 | 1 februar 2008 15:36 |
| Problemer med å koble til 1 webområde bruker kryptering | paulm1 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 25 januar 2008 01:50 |
| Problemer med å koble til ruteren | menkel77 | Nettverk, modem og VoIP | 15 | 28 juni 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |