![]() |
|
| |||
| |||
| OS: Windows Vista Home Premium Grafikkort: ATI Radeon HD 3650 TV: Olevia 232-S12 Jag köpte en HDMI-kabel, kopplad från baksidan av min dator på baksidan av min TV, vände sig till HDMI kanalen startas datorn, men jag är fortfarande inte få någon bild. Jag har försökt gå in Displayinställningar, men det är inte upptäcka några extra bildskärm. Är det något jag saknar här? Tack för er hjälp, och om det finns någon särskild information du behöver, fråga: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du både VGA-och HDMI-anslutna på samma gång? ..... i så fall försöka koppla VGA bly.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med att ansluta HTPC till HDTV via HDMI | akumen | Grafikkort & Skärmar | 0 | 27 maj 2009 14:27 |
| HDMI-utgång problem med Intel g45 uttrycka chipset | condortrans | Grafikkort & Skärmar | 1 | 2 februari 2009 22:08 |
| Jag har ett problem med att ansluta min dator till min tv | sterbik | Grafikkort & Skärmar | 12 | 1 februari 2008 15:36 |
| Problem att ansluta till 1 webbplats använder kryptering | paulm1 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 25 januari 2008 01:50 |
| Problem att ansluta till routern | menkel77 | Nätverk, Modem & VoIP | 15 | 28 juni 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |