![]() |
|
| |||
| |||
| Dette er et fantastisk forum! Jeg har lige købt en ny Dell bredde D600 laptop med XP Pro. Er det muligt at tilslutte en skærm op til det og bruge det som en 2. skærm eller blot en anden overvåge og få det projekt, den bærbare computer skærm på den (bare gøre det større)? Jeg gik og sluttet i en virkelig gamle (et af de store voluminøse skærme) i ryggen, og der er intet ændret. Er det et problem med den bærbare computer, eller var det den gamle overvåge? Her er et billede af indstillinger fane med noget sluttet til den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I kontrolpanelet kan du se en NView ikon?
| |||
| |||
| Citat:
Jeg er ikke den smarteste computer person, hvor i CP skal jeg se? |
|
| |||
| |||
| Ikonerne er alfabetisk. Hvis du har Nvidia grafik vil det være derinde et sted. |
|
| |||
| |||
| Jeg er virkelig computer stum. |
|
| |||
| |||
| Ok, det er ikke dér. Klik på Avanceret i din første foto, og skriv en skærmaftrykket venligst. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Under skærme skal være muligheder for at tilføje en anden skærm. Tak for donationen, meget venligt af Dem. :) |
|
| |||
| |||
| Så alle nye overvåge jeg køber vil arbejde bøde? Bare sæt den i? |
|
| |||
| |||
| Ja, såfremt det har det korrekte stik, der passer til udgang på din bærbare computer (sandsynligvis VGA). Boot med det sluttet, og det skulle vise sig i, at panelet du indsendt et foto af. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp med at få dobbelt skærm oprette? | Theresonly1 | Grafikkort & Monitors | 11 | 18 juli 2009 05:03 |
| Dual Monitors W / 1 VGA Port | DanielAndStuff | Grafikkort & Monitors | 1 | 15 juli 2009 15:43 |
| Dual Monitors - Resolution Problem | xiingli | Grafikkort & Monitors | 2 | 5 februar 2009 18:36 |
| 8800GTS Dual Monitors Hjælp | YRTNEG | Grafikkort & Monitors | 2 | 19 januar 2009 12:40 |
| Brug dobbelt skærm | chefjimmy | Grafikkort & Monitors | 8 | 12 januar 2009 16:33 |
| Thread Tools | |
| |