![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tämä on hieno foorumi! Olen juuri ostanut uuden Dell leveyttä D600 laptop kanssa XP Pro. Onko mahdollista kytkeä minkä tahansa seurata jopa se ja käyttää sitä kuin 2. näytön tai vain toiseen seurata ja sen hankkeen kannettavan tietokoneen ruudun se (vain tehdä se isompi)? Menin ja syötimme on todella vanha (yksi suurista tilaavievät monitorit) osaksi takaisin eikä mikään muuttunut. Onko se ongelma kannettavan tietokoneen tai oli se vanha seurata? Tässä on kuva asetukset-välilehden mitään kytketty siihen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ohjauspaneelin voi näet NView kuvake?
| |||
| |||
| Quote:
En ole älykkäin tietokone henkilö, jolla on CP minun pitäisi näyttää? |
|
| |||
| |||
| Kuvakkeet ovat aakkosjärjestyksessä. Jos sinulla on Nvidia grafiikka on siellä jossain. |
|
| |||
| |||
| Olen todella tietokone mykkiä. |
|
| |||
| |||
| Ok, se ei ole siellä. Valitse edennyt ensimmäisen valokuvan ja lähettää ruudunkaappaus kiitos. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Nojalla näyttää olisi vaihtoehtoja lisätä toisen valvoa. Kiitos luovuttamista, erittäin ystävällistä. :) |
|
| |||
| |||
| Joten mitään uutta seurata i ostaa toimii kunnossa? Just plug it in? |
|
| |||
| |||
| Joo, että se on oikea pistoke, joka vastaa tuotannosta kannettavan tietokoneen (todennäköisesti VGA). Boot se kytketty ja sen pitäisi näkyä, että paneeli sinulle lähetetty kuva. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohje Getting Dual Näytöt Set Up? | Theresonly1 | Graphics Cards & Näytöt | 11 | 18. Jul 2009 05:03 |
| Dual Näytöt W / 1 VGA-portti | DanielAndStuff | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 15. Jul 2009 15:43 |
| Dual Monitorit - Päätöslauselma Problem | xiingli | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 5th Feb 2009 18:36 |
| 8800GTS Dual Näytöt Ohje | YRTNEG | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 19th Jan 2009 12:40 |
| Käyttämällä kaksoismonitoreja | chefjimmy | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 12. Jan 2009 16:33 |
| Thread Tools | |
| |