![]() |
|
| |||
| |||
| Dit is een geweldige forum! Ik kocht een nieuwe Dell Latitude D600 laptop met XP Pro. Is het mogelijk om haak elke monitor tot en gebruiken het als een 2e scherm of gewoon een andere monitor en hebben het project de laptop op het scherm (net het groter)? Ik ging en aangesloten op een echt oud (een van de grote volumineuze monitoren) in de rug en niets veranderd. Is het een probleem met de laptop of was het de oude monitor? Hier is een foto van de instellingen op het tabblad met niets aangesloten op het. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In het configuratiescherm kunt u een pictogram NView?
| |||
| |||
| Citaat:
Ik ben niet de slimste computer persoon, waar in de CP moet ik op letten? |
|
| |||
| |||
| De pictogrammen zijn alfabetische. Als u Nvidia grafische het zal daar ergens. |
|
| |||
| |||
| Ik ben echt stomme computer. |
|
| |||
| |||
| Ok, het is er niet. Klik op Geavanceerd in je eerste foto en na een screenshot wilt. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Onder weergegeven moet worden opties voor het toevoegen van een tweede monitor. Bedankt voor het doneren, erg aardig van je. :) |
|
| |||
| |||
| Dus elke nieuwe monitor koop ik zal goed werken? Just plug it in? |
|
| |||
| |||
| Ja, mits zij over de juiste plug die past bij de uitgang van je laptop (waarschijnlijk VGA). Laars met het aangesloten en moet laten zien in dat venster dat u rapporteerde een foto van. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp bij Getting Dual monitors Set Up? | Theresonly1 | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | De 18 juli 2009 05:03 |
| Dual Monitors W / 1 VGA-poort | DanielAndStuff | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 15 jul 2009 15:43 |
| Dual Monitors - Resolutie Probleem | xiingli | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 5 februari 2009 18:36 |
| 8800GTS Dual Monitors Help | YRTNEG | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 19 Jan 2009 12:40 |
| Met behulp van twee beeldschermen | chefjimmy | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 12 Jan 2009 16:33 |
| Thread Tools | |
| |