![]() |
|
| |||
| |||
| Dette er et flott forum! Jeg har nettopp kjøpt en ny Dell Latitude D600 bærbar PC med XP Pro. Er det mulig å koble alle skjermer opp til det og bruke det som et 2dre skjermen eller bare en skjerm og ha det prosjektet den bærbare skjermen på den (bare gjøre den større)? Jeg gikk og plugget i en virkelig gamle (en av de store store skjermer) på baksiden og ingenting endres. Er det et problem med den bærbare datamaskinen eller var det den gamle skjermen? Her er et bilde av kategorien Innstillinger med ingenting plugget inn i den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I kontrollpanelet kan du se en NView ikon?
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg er ikke den smarteste datamaskinen person, hvor i CP skal jeg lete? |
|
| |||
| |||
| Ikonene er alfabetisk. Hvis du har Nvidia-grafikk vil det være der inne et sted. |
|
| |||
| |||
| Jeg er virkelig datamaskinen dum. |
|
| |||
| |||
| Ok, det er ikke der. Klikk Avansert i ditt første bilde og poste et skjermbilde takk. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Under viser bør alternativer for å legge til en ekstra skjerm. Takk for bidrag, veldig snilt av deg. :) |
|
| |||
| |||
| Så noen nye overvåke kjøper jeg vil fungere greit? Bare plugg den inn? |
|
| |||
| |||
| Ja, gi den har riktig plugg som samsvarer med utgang på den bærbare (sannsynligvis VGA). Boot med den plugget i, og det skal vises i det panelet du postet et bilde av. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp med Komme Dual Monitors Konfigurere? | Theresonly1 | Kabinetter & Skjermer | 11 | 18 juli 2009 05:03 |
| Dual Monitors W / 1 VGA Port | DanielAndStuff | Kabinetter & Skjermer | 1 | 15 juli 2009 15:43 |
| Dual Monitors - Oppløsning Problem | xiingli | Kabinetter & Skjermer | 2 | 5 feb 2009 18:36 |
| 8800GTS Dual Skjermer Hjelp | YRTNEG | Kabinetter & Skjermer | 2 | 19 januar 2009 12:40 |
| Bruker doble skjermer | chefjimmy | Kabinetter & Skjermer | 8 | 12 januar 2009 16:33 |
| Thread Tools | |
| |