![]() |
|
| |||
| |||
| Detta är ett bra forum! Jag har precis köpt en ny Dell Latitude D600 laptop med XP Pro. Är det möjligt att ansluta en bildskärm upp till det och använda det som en 2:a skärmen eller bara en bildskärm och låta projektet laptop skärmen på den (bara göra det större)? Jag gick och satt i en riktigt gammal (en av de stora skrymmande monitorer) till baksidan och ingenting förändrats. Är det ett problem med den bärbara datorn eller var det den gamla övervaka? Här är en bild av inställningarna på fliken med ingenting ansluten till det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I kontrollpanelen kan du se ett NView ikonen?
| |||
| |||
| Citat:
Jag är inte den smartaste dator person, var i KP ska jag vända mig? |
|
| |||
| |||
| Ikonerna är alfabetisk. Om du har Nvidia grafik kommer det att vara där inne någonstans. |
|
| |||
| |||
| Jag är verkligen dator dum. |
|
| |||
| |||
| Ok, det är inte där. Klicka på Avancerat i din första bild och skicka en skärmdump tack. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Enligt visar bör alternativ för att lägga till en andra skärm. Tack för donation, mycket snällt av dig. :) |
|
| |||
| |||
| Så några nya övervaka jag köper kommer att fungera bra? Strax ansluter den? |
|
| |||
| |||
| Ja, förutsatt att den har den rätta kontakten som matchar utgången på din bärbara dator (förmodligen VGA). Boot med inkopplad och det bör dyka upp i den panel du postat en bild av. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp med att få dubbla monitorer skapa? | Theresonly1 | Grafikkort & Skärmar | 11 | 18 juli 2009 05:03 |
| Dubbla Monitorer W / 1 VGA-port | DanielAndStuff | Grafikkort & Skärmar | 1 | 15 juli 2009 15:43 |
| Dubbla Monitorer - Resolution Problem | xiingli | Grafikkort & Skärmar | 2 | 5 februari 2009 18:36 |
| 8800GTS Dual Monitors Hjälp | YRTNEG | Grafikkort & Skärmar | 2 | 19 januari 2009 12:40 |
| Med hjälp av dubbla monitorer | chefjimmy | Grafikkort & Skärmar | 8 | 12 januari 2009 16:33 |
| Thread Tools | |
| |