![]() |
|
| |||
| |||
| Kort historie bag mit problem: Om et år siden min skærmen holdt op med at virke, så jeg tog den ned til den butik, jeg købte den og spurgte, om de kunne se på det. Når jeg ser tilbage på denne dag, kan jeg se, at han sandsynligvis hurtigt sagt, at det ikke var værd at undersøge. (han sagt det før, jeg havde selv forklaret problemet i detaljer). men den dag jeg troede ham, og jeg købte skærmen til 2500, da han tilrådes. Nu et år senere er kommet til min opmærksomhed, at butikken ofte snyder kunderne. Det simpelthen for små til at overleve, så det tager overprices og rådgiver folk til at købe ting, de egentlig ikke har brug for, så jeg ønsker at se, hvis jeg (med jer hjælp) kan tage et kig på den. Problemstilling: Anyway: Problemet er, at når jeg tænder overvåge det bare kommer op med en farve billede: Dette er hvordan det ser ud når sluttet til en tændt computer: ![]() INFO: Det er en "Fujitsu Siemens scaleoview W19-1". alle, der kan fortælle mig det problem??? |
|
| |||
| |||
| Det ser gerne en dårlig forbindelse, letteste punkt indkrævningssats ville være kablet, så de stikkontakter på både skærm (nogle dont have et stik, men bare gå i, selv om dette er hovedsageligt kun CRT skærme) Kan du så se at se, om theres noget lignende bøjede eller manglende ben osv.? Hvis usikker lige vedhæfte billeder af: Begge ender af kablet at slutte den til din pc Monitor's videoindgang PC's video output Også har du ændret noget for nylig, såsom at det via DVI i stedet for VGA, eller ændrer kabel, eller noget som helst?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| High Res, Glossy Screen Monitor, Muligt? | bdb25 | Grafikkort & Monitors | 0 | 24 September 2009 11:48 |
| Laptop skærmen Behov for erstatning? | KanoakaVirus | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 9 juli 2009 13:52 |
| Hvad er den sikreste måde at rengøre en LCD-skærmen? | andrewanimation | Grafikkort & Monitors | 4 | 9 juni 2009 09:40 |
| Monitor - Positionering mig langt fra min computerskærm. | Computer Spec | General Hardware Chat | 9 | 21. okt 2006 05:50 |
| Monitor - interesseret i at købe en wide screen-skærm ... | Slange | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |