vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Problem with seurata näytön

Reply

Thread Tools
Old 2 lokakuu 2008, 08:55
Uusi Jäsen

Default Problem with seurata näytön

Novelli takana minun ongelma:
Noin vuosi sitten näytön lakanneet toimimasta, joten otin sen alas varastossa, ostin sen ja kysyi, jos he voisivat katsoa sitä. Kun katson taaksepäin, että päivä, näen, että hän todennäköisesti nopeasti sanoi, ettei se ole tarkastelun arvoinen. (hän sanoi, että ennen kuin olin edes selittänyt ongelma yksityiskohtaisesti). mutta tämä päivä Uskoin häntä ja ostin näytön 2500 kuten hän neuvoi.
Nyt vuotta myöhemmin se on tullut minun huomiota, että varastossa usein huijareita asiakkaille. Se vain pieni hengissä niin se tekee overprices ja neuvoo ihmisiä ostamaan asioita, joita he eivät todellisuudessa tarvitse, joten en halua, että jos I (auttaa) voi katsoa sitä.

Ongelma:
Joka tapauksessa: Ongelma on se, että kun olen päälle seurata se vain tekee väri kuva:

Näin se näyttää, kun kytketty osaksi päällä tietokoneeseen:

INFO:
Se on "Fujitsu Siemens scaleoview W19-1".

kuka tahansa voi kertoa minulle ongelma?
Old 2 lokakuu 2008, 10:31
Rahoittajien ryhmän

Default Problem with seurata näytön

Se näyttää kuten huono yhteydessä helpoin kohta käyntisatama olisi kaapeli, sitten pistorasiat sekä valvoa (noin dont on pistorasiaan, vaan yksinkertaisesti mennä suoraan sisään, vaikka tämä on lähinnä vain CRT-näytöt)

Voitko olla katsomme jos Theres mitään vääntynyt tai puuttuu nastat jne.?

Jos epävarma vain liittää kuvia:
Molemmat päät kaapeli liittämällä sen tietokoneesi
Monitorin videotulon
PC: n videoulostulo

Lisäksi olette muuttanut mitään viime aikoina, kuten laskemisesta kautta DVI sijasta VGA tai muuttaa kaapeli tai mitään?

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
High Res, Kiiltävä Screen Monitor, mahdollista? bdb25 Graphics Cards & Näytöt 0 24 syyskuu 2009 11:48
Laptop Monitor Screen tarvitsevat Korvaus? KanoakaVirus Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 9. Jul 2009 13:52
Mikä on varmin tapa Clean LCD Monitor Screen? andrewanimation Graphics Cards & Näytöt 4 9th Jun 2009 09:40
Monitor - Positioning itse kaukana oman tietokoneen näytöllä. Tietokone eä Rautatavaran Chat 9 21. lokakuu 2006 05:50
Monitor - Asianomaisille ostaa laajakuvamuoto seurata ... Snake Rautatavaran Chat 8 26. Sep 2006 10:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.