![]() |
|
| |||
| |||
| Kort verhaal achter mijn probleem: Ongeveer een jaar geleden mijn scherm niet meer, dus ik vond het naar de winkel, kocht ik hem aan en vroeg of ze konden kijken. Als ik kijk terug op die dag, ik kan zien dat hij waarschijnlijk te snel gezegd dat het niet de moeite waard op zoek naar. (hij het al eerder gezegd had ik zelfs verklaard het probleem in detail). maar die dag Ik geloofde hem en kocht ik het scherm tot 2500 als hij geadviseerd. Nu een jaar later is gekomen om mijn aandacht, dat de winkel vaak cheats klanten. Het simpelweg te klein om te overleven, dus het duurt overprices en adviseert mensen kopen dingen die ze niet echt nodig, dus ik wil zien als ik (met jullie hulp) kan hier een kijkje nemen. HET PROBLEEM: Hoe dan ook: Het probleem is dat wanneer ik op de monitor het gewoon komt met een kleur foto: Dit is hoe het eruit ziet wanneer aangesloten op een computer ingeschakeld: ![]() INFO: Het is een "Fujitsu Siemens SCALEOVIEW W19-1". wie kan mij vertellen het probleem? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het kijkt zoals een slechte verbinding, gemakkelijkste punt van gesprek zou zijn de kabel, dan is de aansluitingen op de monitor (sommige dont hebben een socket, maar gewoon recht in, hoewel dit voornamelijk alleen CRT schermen) Kan je eens een kijkje om te zien of iets dergelijks theres gebogen of ontbrekende pinnen enz.? Als niet zeker net hechten foto's van: Beide uiteinden van de kabel aansluiten op uw pc Monitor de video-ingang PC's video-uitgang Ook hebt u onlangs iets veranderd, zoals dat via DVI-VGA-in plaats van, of het wijzigen van de kabel, of iets helemaal?
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| High Res, Glossy Screen Monitor, Possible? | bdb25 | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 24 september 2009 11:48 |
| Laptop Monitor Screen behoefte aan vervanging? | KanoakaVirus | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | De 9 juli 2009 13:52 |
| Wat is de veiligste manier om Schoon een LCD-beeldscherm? | andrewanimation | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | De 9 juni 2009 09:40 |
| Monitor - Positionerings mij ver van mijn computerscherm. | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 9 | 21 okt 2006 05:50 |
| Monitor - Interesse voor de aankoop van een groot scherm volgen ... | Snake | Algemeen Hardware Chat | 8 | 26e Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |