![]() |
|
| |||
| |||
| Kort historie bak mitt problem: Om et år siden min skjermen sluttet å jobbe, så jeg tok den ned til butikken, jeg kjøpte den på og spurt om de kunne se på den. Når jeg ser tilbake på den dagen jeg kan se at han sannsynligvis raskt at det ikke var verdt å se nærmere på. (han sa det før jeg hadde selv forklart problemet i detalj). men den dagen jeg trodde på ham og jeg kjøpte skjermen til 2500 som han rådet. Nå ett år senere har det kommet til meg, at de store ofte Juksekoder kunder. Det bare til små for å overleve, slik at det tar overprices og råder folk til å kjøpe ting de ikke trenger, så jeg vil se om jeg (med hjelp) kan du ta en titt på den. Problemet: Allikevel: Problemet er at når jeg slår på skjermen det bare kommer opp med en farge bilde: Dette er hvordan det ser ut når plugget inn i en skrudd på datamaskinen: ![]() INFO: Det er en Fujitsu Siemens scaleoview W19-1 ". noen som kan fortelle meg det?? |
|
| |||
| |||
| Det ser som en dårlig forbindelse, enkleste punkt samtalen ville være kabelen, deretter sockets på både skjerm (noen ikke har en kontakt, men bare gå rett inn, men dette er i hovedsak kun CRT skjermer) Kan du ta en titt for å se om Theres maken bøyd eller mangler pins etc.? Hvis usikker bare legge bilder av: Begge ender av kabelen kobler den til PCen Skjermens videoinngang PC's video Også har du endret noe senere, for eksempel å sette det via DVI stedet for VGA, eller endring av kabel, eller noe i det hele tatt? |