mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Problemet med mit grafikkort - CCC.exe

Reply

Thread Tools
Old 15 januar 2008, 11:18
Donor-Gruppen

Default Problemet med mit grafikkort - CCC.exe

Hej

Jeg har ejet min pc siden april 07 - dets en Packard Bell en med Windows Vista Premium. Dens været ok indtil nu. Hvad jeg har at bemærke, at den starter, skal du ikke får skrivebordet vises på skærmen - kun en sort skærm! Om en uge siden det skete, så i dag, det gjorde det igen, men jeg formår at få værktøjslinjen men alt andet var sort, som om desktop baggrund havde ikke lastes med ikoner osv. grafikkortet er ATI Radeon serie 200 I tror men Thats kan jeg kun sige. Jeg tænkte på, hvis der er nok strøm vil det eller behov sin software opdateret etc?
Ethvert forslag ville være dejligt.

tak.
Old 15 januar 2008, 13:29
Donor-Gruppen

hmm, hvad mener du dig i stand til at få værktøjet barde og hvordan?

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 15. januar 2008, 14:59
Donor-Gruppen

beklager, at jeg betød proceslinjen ..... lange sorte / grå ting i bunden med starten thingey i nederste venstre hjørne. Jeg har lige fået at komme op ...... resten af desk top var ikke eksisterende. sort .... nowt der. Det var her til morgen. Ved en tidligere lejlighed, jeg gjorde ikke engang få dette. Det har kun gjort det for nylig selv to gange i omkring to uger er ikke nogen big deal jeg gætte ..... eneste måde er at genstarte. netop spekulerede hvis kortet var på vej ud eller nogle grimme Windows Update eller anden software blev effektuering det?
Old 15 januar 2008, 15:11
Donor-Gruppen

Kunne være en dodgy opdateringen, kunne være en dodgy download.

Kunne malware.

Jeg har set det flere gange fra folk downloade Google Toolbar.

I'll get EvilFantasy involveret, er det mere hans realm.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 15 januar 2008, 15:16
Redaktør Gruppen

Gå til virus og spyware forum og se på malware fjernelse klæbrig.

Skriv en Hijackthis log i dette forum.

Lyder som Alex er på noget med malware.

Old 16 januar 2008, 16:06
Donor-Gruppen

Interessant, jeg har opdaget, at CCC.exe kan være relateret til dette spørgsmål. Når jeg lukker pc'en, hver dag og derefter skærmen vil vise en besked om, at
»CCC.exe forsøger at stoppe programmet fra lukning." Jeg forstår, at dette program er ATI og kan endda være en trojansk???? Hvis jeg sletter dette program, vil det så blive enden på min skærm?

Alternativt jeg bare køre Hijackthis?
Old 16. januar 2008, 16:25
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Gå til virus og spyware forum og se på malware fjernelse klæbrig.

Skriv en Hijackthis log i dette forum.

Lyder som Alex er på noget med malware.
ccc.exe er en katalysator Control Centre: Host ansøgning fra ATI Technologies Inc. tilhører Catalyst Control Center

Det kunne blive ødelagt af en trojan eller nogle andre former for malware. Gå, og skriv en Hijackthis log, eller vi kan debattere om det i et stykke tid længere.

Det bør ikke tage lang tid at reglen i eller ud malware.

Old 17 januar 2008, 00:19
Donor-Gruppen

Ok det er det, jeg fik, da jeg kørte Hijack dette ..............

Logfile af Trend Micro HijackThis V2.0.0 (BETA)
Scan gemt kl 07:18:52 den 17/01/2008
Platform: Windows Vista (WinNT 6.00.1904)
Boot mode: Normal
Kørende processer:
C: \ Windows \ system32 \ Dwm.exe
C: \ Windows \ Explorer.EXE
C: \ Windows \ system32 \ taskeng.exe
C: \ Windows \ RtHDVCpl.exe
C: \ Programmer \ Fælles filer \ AOL \ 1162860770 \ ee \ aolsoftware.exe
C: \ Programmer \ Google \ Google Desktop Search \ GoogleDesktop.exe
C: \ Programmer \ Thomson \ SpeedTouch USB \ dragdiag.exe
C: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ ccApp.exe
C: \ Programmer \ Hewlett-Packard \ HP Share-to-Web \ hpgs2wnf.exe
C: \ Programmer \ Hewlett-Packard \ HP Share-to-Web \ hpgs2wnd.exe
C: \ Programmer \ Common Files \ Real \ Update_OB \ realsched.exe
C: \ Programmer \ Windows Sidebar \ sidebar.exe
C: \ Programmer \ Packard Bell \ SetUpMyPC \ SmpSys.exe
C: \ Windows \ ehome \ ehtray.exe
C: \ Programmer \ Common Files \ Ahead \ Lib \ NMBgMonitor.exe
C: \ Programmer \ Macrogaming \ SweetIM \ SweetIM.exe
C: \ Programmer \ Windows Media Player \ wmpnscfg.exe
C: \ Programmer \ WinZip \ WZQKPICK.EXE
C: \ Programmer \ ATI Technologies \ ATI.ACE \ Core-Static \ MOM.EXE
C: \ Programmer \ Google \ Google Desktop Search \ GoogleDesktopIndex.exe
C: \ Windows \ ehome \ ehmsas.exe
C: \ Windows \ System32 \ mobsync.exe
C: \ Programmer \ Google \ Google Desktop Search \ GoogleDesktopCrawl.exe
C: \ Programmer \ MSN Messenger \ MsnMsgr.Exe
C: \ Programmer \ Common Files \ Ahead \ Lib \ NMIndexStoreSvr.exe
C: \ Programmer \ ATI Technologies \ ATI.ACE \ Core-Static \ CCC.exe
C: \ Programmer \ Windows Mail \ WinMail.exe
C: \ Programmer \ Internet Explorer \ IEUser.exe
C: \ Programmer \ Internet Explorer \ iexplore.exe
C: \ Programmer \ Common Files \ Microsoft Shared \ Windows Live \ WLLoginProxy.exe
C: \ Windows \ system32 \ Macromed \ Flash \ FlashUtil9b.exe
C: \ Users \ Dean \ Desktop \ HiJackThis_v2.exe
C: \ Programmer \ Norton Internet Security \ Norton AntiVirus \ NAVW32.exe
O8 - Extra sammenhæng menupunktet: & Windows Live Search - res: / / C: \ Programmer \ Windows Live Toolbar \ msntb.dll / search.htm
O8 - Extra sammenhæng menupunktet: E & ksporter til Microsoft Excel - res: / / C: \ PROGRA ~ 1 \ mikroer ~ 3 \ Office11 \ EXCEL.EXE/3000
O9 - Ekstra knap: Research - (92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263) - C: \ PROGRA ~ 1 \ mikroer ~ 3 \ Office11 \ REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O17 - HKLM \ System \ CCS \ Services \ Tcpip \ .. \ (0ACF4124-6E10-4E4D-978E-4F7D271F4826): NameServer = 192.168.1.254
O17 - HKLM \ System \ CS1 \ Services \ Tcpip \ .. \ (0ACF4124-6E10-4E4D-978E-4F7D271F4826): NameServer = 192.168.1.254
O17 - HKLM \ System \ CS2 \ Services \ Tcpip \ .. \ (0ACF4124-6E10-4E4D-978E-4F7D271F4826): NameServer = 192.168.1.254
O20 - AppInit_DLLs: C: \ PROGRA ~ 1 \ Google \ GOOGLE ~ 2 \ GOEC62 ~ 1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - (8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030) - C: \ Windows \ system32 \ Browseui.dll
O23 - Service: AOL Tilslutningsmuligheder Service (AOL ACS) - AOL LLC - C: \ Programmer \ Fælles filer \ AOL \ ACS \ AOLAcsd.exe
O23 - Service: Ati Eksterne Event Utility - ATI Technologies Inc. - C: \ Windows \ system32 \ Ati2evxx.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Symantec \ LiveUpdate \ ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ VAScanner \ comHost.exe
O23 - Service: GoogleDesktopManager - Google - C: \ Programmer \ Google \ Google Desktop Search \ GoogleDesktopManager.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C: \ Programmer \ Google \ Common \ Google Updater \ GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Tabel Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C: \ Programmer \ Common Files \ InstallShield \ Driver \ 1050 \ Intel 32 \ IDriverT.exe
O23 - Service: Symantec IS Password Validation (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Norton Internet Security \ isPwdSvc.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C: \ Programmer \ Common Files \ LightScribe \ LSSrvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C: \ PROGRA ~ 1 \ Symantec \ LIVEUP ~ 1 \ LUCOMS ~ 1.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ ccSvcHst.exe
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ PIF \ (B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08) \ PIFSvc.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C: \ Programmer \ Common Files \ Ahead \ Lib \ NMIndexingService.exe
O23 - Service: RoxMediaDB9 - Sonic Solutions - C: \ Programmer \ Common Files \ Roxio Shared \ 9.0 \ SharedCOM \ RoxMediaDB9.exe
O23 - Service: Roxio Hard Drive Watcher 9 (RoxWatch9) - Sonic Solutions - C: \ Programmer \ Common Files \ Roxio Shared \ 9.0 \ SharedCOM \ RoxWatch9.exe
O23 - Service: stllssvr - MicroVision Development, Inc. - C: \ Programmer \ Common Files \ SureThing Shared \ stllssvr.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown ejer - C: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ CCPD-LC \ symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Common Files \ Symantec Shared \ AppCore \ AppSvc32.exe
--
End of file - 5554 bytes
Old 17 januar 2008, 00:27
Redaktør Gruppen

Har du redigere log, før du sender den?

Old 17 januar 2008, 01:23
Donor-Gruppen

Nej, jeg gjorde ikke, på trods af, hvad der står i bunden af log! sorry det var mig. aldrig gjort dette før.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Nyt grafikkort Problem theboz Grafikkort & Monitors 6 24 November 2009 08:14
Blue Screen / Grafikkort Problem Hjælp cwaddell27 Laptops, Mobiles & PDA'er 14 21. feb 2009 06:43
Grafikkort Problem jshield1988 General Hardware Chat 3 1 januar 2009 19:09
Grafikkort problem Jase123 Grafikkort & Monitors 1 3 november 2007 14:16
Grafikkort FAN problem Cryphyx Grafikkort & Monitors 2 1. sep 2007 16:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.