![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn computer scherm lijkt te hebben ontwikkeld, een schaduw, foto's lijken fuzzy en type afdruk schaduwen, hield denk dat het mijn slechte ogen op het eerste, maar andere mensen hebben gereageerd op mijn vage scherm. Is er iets wat ik kan doen om dit probleem op te lossen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heb je cheacked alle kabels worden geduwd in de sockets stevig? En bent u met behulp van een monitor verlengkabel of een zeer lange monitor kabel, of een soortgelijke?
| |||
| |||
| I dont gebruik van een kabel extentie of een soortgelijke, maar zal controleren om ervoor te zorgen dat de kabel stevig in het stopcontact. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TFT of CRT?
| |||
| |||
| TFT-scherm, maar ik denk dat ik kan hebben vastgesteld dat door het controleren van draden, dankzij uw hulp. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help! Probleem met scherm resolutie. | spooky123 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 28 mei 2009 14:37 |
| Split Screen Probleem op HP | mjkaseatgb | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 7 Dec 2008 00:58 |
| Probleem met scherm rijden me gek! pls help! | carlyjayne1 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 20 okt 2008 07:10 |
| Probleem met beeldscherm | duus92 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 2nd Oct 2008 10:31 |
| Blauw scherm probleem | Spider Mills | Windows besturingssystemen | 10 | 21 aug 2007 03:35 |
| Thread Tools | |
| |