![]() |
|
| |||
| |||
| Skjermen min ser ut til å ha utviklet en skygge, bilder virker uklar og type print har skygger, holdt tror det var min dårlige øyne i starten, men også andre personer har kommentert mitt krusete skjermen. Er det noe jeg kan gjøre for å løse dette problemet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har du cheacked alle kabler er skjøvet inn i socketer fast? Og bruker du en skjerm skjøtekabel eller svært lang monitor-kabel, eller lignende?
| |||
| |||
| I dont bruke en kabel forlengelse eller lignende, men vil Kontroller at kabelen er fast i kontakten. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TFT eller CRT?
| |||
| |||
| TFT-skjerm, men jeg tror jeg har løst det ved å sjekke ledninger, takk for din hjelp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp! Problem med skjermoppløsningen. | spooky123 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 28 mai 2009 14:37 |
| Split Screen Problem på HP | mjkaseatgb | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 7 desember 2008 00:58 |
| Problemet med skjermen driver meg gal! pls hjelp! | carlyjayne1 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 20 oktober 2008 07:10 |
| Problemet med monitor skjerm | duus92 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 2 oktober 2008 10:31 |
| Blå skjerm problem | Spider Mills | Windows-operativsystemer | 10 | 21 august 2007 03:35 |
| Thread Tools | |
| |