![]() |
|
| |||
| |||
| Min dator verkar ha utvecklats en skugga, bilder verkar fuzzy och typ utskrift har skuggor, hållas tror att det var min dåliga ögon först, men andra har kommenterat min fuzzy skärmen. Finns det något jag kan göra för att lösa detta problem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har du cheacked alla kablar pressas in strömuttagen fast? Och använder du en bildskärm förlängning kabel eller en mycket lång övervaka kabel, eller liknande?
| |||
| |||
| I dont använder en kabel förlängning eller liknande, men kommer att kontrollera att kabeln är fast i uttaget. Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TFT eller CRT?
| |||
| |||
| TFT-skärm, men jag tror att jag kan få fast den genom att kontrollera kablar, tack din hjälp. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp! Problem med skärmupplösningen. | spooky123 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 28 maj 2009 14:37 |
| Split Screen Problem på HP | mjkaseatgb | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 7 december 2008 00:58 |
| Problem med skärmen driver mig galen! pls hjälp! | carlyjayne1 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 20 oktober 2008 07:10 |
| Problem med bildskärmen | duus92 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 2 oktober 2008 10:31 |
| Blå skärm problem | Spider Mills | Windows-operativsystem | 10 | 21 august 2007 03:35 |
| Thread Tools | |
| |