![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har 3 forskellige spørgsmål: 1) Jeg har en horisontal linje, der går på tværs øverst på skærmen (det forsvinder, hvis jeg blidt tryk på skærmen kabinet, men dukker op igen efter et par sekunder) - dette kan jeg klare, hvis der ikke fastsættes som sin øverst og ikke påvirker visning 2) undertiden skærmen fryser og gradvist vender hvid - Jeg er nødt til at jogge / trykke på skærmen husets at gøre det stoppe 3) tider skærmen går sort og har lodrette linjer i farve løber gennem det - jeg er nødt til at vippe skærmen frem og tilbage, indtil det virker. mens disse er overskuelige i det øjeblik jeg ikke ønsker at forlade det, indtil det bliver en permanent ting og min laptop er gjort ubrugelige! pls hjælp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Foto sandsynligvis ville hjælpe, at sagde bærbare skærme går ofte og er normalt hardware relaterede og uden økonomisk reparation, laptops (hardware kloge) er billigere at købe end reparere disse dage.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er stadig inden for garantiperioden vil jeg sende det tilbage, det lyder som den slags er et problem, og med at det er en bærbar computer, vil det være meget svært, om ikke umuligt, at rette dig selv. Men også, ligesom Dave sagde, fotos ville være nyttigt.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Aaaah! Blue Screen 0124 er Driving Me Nuts | artzone | General Hardware Chat | 4 | 13. maj 2009 00:35 |
| Laptop skærm problem | sechmo | General Hardware Chat | 3 | 12 juni 2008 09:15 |
| Problem with Screen. | katiecoos | Grafikkort & Monitors | 4 | 2 juni 2008 01:45 |
| Computer problem, drivende mig sindssyg - Please help | Zoe88 | General Hardware Chat | 13 | 5 januar 2008 22:14 |
| Blå skærm problem | Spider Mills | Windows-operativsystemer | 10 | 21. aug 2007 03:35 |
| Thread Tools | |
| |